U blagdanskoj atmosferi ispunjenoj svjetlucavim lampicama, toplinom i nježnošću, Kaja Vidmar razveselila je svoje pratitelje nizom novih fotografija koje prikazuju idilične trenutke s partnerom Šimom Vrsaljkom i njihovom djecom. Objave, prožete jednostavnim, ali dirljivim emotivnim tonom, odmah su postale hit među njezinom zajednicom.
Par je proveo dan u prirodi, okružen božićnim dekorom, zimskom nostalgijom i obiteljskim zagrljajima – a svaki trenutak ovjekovječio je profesionalni fotograf, stvarajući gotovo filmsku blagdansku priču.
Na jednoj od najkomentiranijih fotografija, Šime sjedi na bale sijena okružen božićnim rekvizitima, dok Kaja stoji pokraj njega u elegantnom kožnom kaputu. Njezin nježan osmijeh odaje koliko cijeni mir, blizinu i zajedništvo koje dijeli sa svojom obitelji.
Ostale fotografije prikazuju Šimu kako se igra s djecom, što je dodatno raznježilo pratitelje. Kaja rijetko dijeli toliko intimne obiteljske trenutke, zbog čega su ove objave izazvale posebno oduševljenje.
Podsjetimo, Kaja i Šime u vezi su nekoliko godina, a svoju su ljubav u početku pažljivo skrivali od javnosti. Godine 2022. dobili su kćer Viktoriju, a godinu kasnije i sina. Iako su domaći mediji nagađali da su se vjenčali, par to nikada nije potvrdio, a svoj odnos i dalje drže daleko od medijskog fokusa.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Minimalizam, glamur i puno lampica – poznate Hrvatice pokazale su svoje božićne dekoracije koje su društvene mreže pretvorile u čarobnu adventsku razglednicu.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
U Zagrebačkom kazalištu mladih, u petak je održana praizvedba ACID/KISELINA, Tene Štivičić, u režiji litavskog redatelja Antanasa Obcarskasa, u koprodukciji s Litavskim nacionalnim dramskim kazalištem iz Vilniusa.