Otkrivamo vam novi party koncept u Zagrebu koji mijenja pravila izlazaka mladih
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Inspiracija je došla iz osobnog iskustva. Obojica vole glazbu, druženje i dobru atmosferu, ali nikad ih nije privlačilo ostajanje vani do ranih jutarnjih sati. WHOPS stoga donosi koncept partija koji traju od šest popodne do ponoći – dovoljno da se doživi potpuna zabava, a opet ostane prostora za normalan ritam života. Dok u svijetu takav model sve više jača, u Hrvatskoj još uvijek ima premalo prostora za ovakvu filozofiju izlazaka. Grga i Ante žele biti ti koji će ga učiniti mainstreamom.
Svaki WHOPS event pažljivo je osmišljen. Ne radi se samo o glazbi – vizualni identitet, rasvjeta, dekor i tema događaja kreiraju jedinstvenu atmosferu. Zimi prevladavaju hladni plavi tonovi, a jesen donosi paletu boja lišća – narančastu, crvenu, žutu. Glazbeni potpis WHOPSa je Croatian house – spoj domaćih hitova i modernih house ritmova koji publici donosi prepoznatljiv i energičan doživljaj.
Publika WHOPSa su mladi, opušteni ljudi koji dolaze s iskrenom željom da plešu, povežu se i uživaju u glazbi, bez pritiska i pretvaranja. Upravo ta otvorenost i jednostavnost stvaraju osjećaj zajedništva i dobrodošlice.
Kroz izazove s kojima se susreću kao mladi organizatori, Grga i Ante ističu važnost predanosti i profesionalnog pristupa. “Ponekad ljudi imaju predrasude zbog naših godina, ali brzo shvate da stoji iza nas ozbiljna priprema i jasna vizija”, kažu. Najveća motivacija ipak im je zajednica koja se polako gradi oko WHOPSa, prostor u kojem se mladi osjećaju slobodno, prihvaćeno i uključeno.
Primjeri tih trenutaka nisu rijetki – od prijateljstva koje preraste u ljubav, do spontanih susreta i novih poznanstava zahvaljujući prepoznatljivim WHOPS narukvicama. “Najveće iznenađenje bila nam je količina podrške i brzina širenja priče preko Instagrama. Ljudi koje nikad nismo upoznali već znaju tko smo i jedva čekaju novi event,” dodaju organizatori.
WHOPS je, dakle, više od običnog partyja – to je vibe i zajednica, kombinacija pažljivo odabrane glazbe, vizualnog identiteta i mladenačkog pristupa koji se osjeća na svakom koraku. Njihova filozofija je jasna: kvalitetu provoda ne mjeri se satima, već energijom i atmosferom koju stvaraju.
Što se budućnosti tiče, Grga i Ante žele organski rast, bez žurbe. U planu su veći prostori, još veća publika i ista energija koja je pokrenula cijelu priču. WHOPS bi, kažu, mogao osvojiti gotovo svakoga tko voli house, domaće hitove i moderni, drugačiji pristup izlascima – ne samo u Hrvatskoj, već i u cijeloj regiji.
A već ove subote, 13. prosinca, Grga i Ante pripremaju novi WHOPS event, nastavak priče koja polako, ali sigurno, mijenja zagrebačku scenu i stvara novi način doživljaja izlazaka mladih.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.