Doživi otvorenje godine: JOY Shopping Rugvica + najveći Adidas outlet u regiji – provjeri sve pogodnosti!
U četvrtak, 11. prosinca, Rugvica postaje shopping odredište sezone jer se na istoj lokaciji otvara novi retail park JOY Shopping Rugvica i prošireni Designer Outlet Croatia, a dan završava besplatnim koncertom Maje Šuput. Novi retail park prostire se na 10.500 m² i donosi devet novih trgovina koje pripremaju posebne popuste, poklone i nagradne igre za prve posjetitelje. Designer Outlet Croatia istoga dana dobiva dodatnih 5.592 m² i 15 novih shopping jedinica, čime se njegova ponuda proširuje na približno 115 trgovina različitih modnih i lifestyle brendova.
JOY Shopping Rugvica predstavlja najnoviji dodatak zoni uz Designer Outlet Croatia i robnu kuću IKEA te donosi trgovine Plodine, dm, Zoo City, JYSK, Sinsay, HalfPrice, TEDi, CCC i KFC s drive-through uslugom. Posjetitelje već od jutarnjih sati očekuju akcijske ponude, degustacije, nagradni kotači, darovi za najbrže kupce i razne interaktivne aktivnosti za djecu i odrasle. Novi dio Designer Outleta Croatia uključuje i novu Adidas flagship outlet trgovinu koja postaje najveća Adidas outlet lokacija u jugoistočnoj Europi i koja za otvorenje priprema nagradne aktivnosti i DJ program. Uz Adidas otvaraju se i trgovine Fashion&Friends, Only, XYZ i Optika Anda, što obogaćuje modni i lifestyle sadržaj cijele zone.
Cijeli kompleks toga će dana biti urešen u adventskom duhu te će između Designer Outleta Croatia i IKEA-e biti postavljene atraktivne instalacije nastale u suradnji s Muzejom iluzija koje posjetiteljima nude idealne prostore za fotografiranje. Kroz dan će posjetitelje zabavljati maskote Djeda Mraza, bake Mraz i velikih polarnih medvjeda, a najmlađe će dočekati baloni i slatka iznenađenja. Svi kupci moći će iskoristiti uslugu besplatnog zamatanja poklona, što dodatno naglašava blagdanski ugođaj cijele zone.
Posebno izdanje Mrak četvrtka donosi dodatne popuste i pogodnosti u Designer Outletu Croatia, dok JOY Shopping Rugvica priprema val akcija otvorenja koji potiče posjetitelje da iskoriste pogodnosti tijekom cijelog dana. Organizatori ističu da posjetitelji mogu jednostavno spojiti kupnju u JOY Shopping Rugvici i Designer Outletu Croatia s ponudom IKEA-e te uživati u adventskom programu prije velikog završetka dana. U 19 sati održat će se besplatan koncert Maje Šuput u prostoru JOY Shopping Rugvice, što će dodatno obogatiti svečano otvorenje.
Uz besplatan veliki parking i iznimno jednostavan dolazak s autoceste, Rugvica 11. prosinca postaje idealan izbor za sve koji žele provesti dan u bogatom blagdanskom shoppingu, adventskom raspoloženju i dobroj zabavi na jednome mjestu.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
U Zagrebačkom kazalištu mladih, u petak je održana praizvedba ACID/KISELINA, Tene Štivičić, u režiji litavskog redatelja Antanasa Obcarskasa, u koprodukciji s Litavskim nacionalnim dramskim kazalištem iz Vilniusa.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.