Otvoren novi besplatni program za ugostitelje: Raise the Bar Akademija lansira Business expert
U petak 5. prosinca otvorene su prijave za novi edukativni program Raise the Bar Akademije pod nazivom Business expert. Program je u potpunosti besplatan te je namijenjen profesionalcima koji žele otvoriti vlastiti ugostiteljski objekt te steći znanja potrebna za vođenje bara, kafića ili restorana. Prijave za Akademiju Business expert otvorene su do 12. siječnja 2026. godine, a putem mrežnog obrasca mogu se prijaviti svi koji imaju više od dvije godine radnog iskustva u ugostiteljstvu. Odabir kandidata odvija se kroz nekoliko selekcijskih krugova, uključujući pregled prijave, online intervjue te ispit općeg znanja.
„Raise the Bar Akademiju do sada je završilo više od 100 barista, barmena i konobara koji su usavršili znanja potrebna za rad u ugostiteljskim objektima. Mnogi od njih imali su viziju vlastitog objekta, no ne i poslovno znanje nužno da bi tu viziju pretvorili u stvarnost. Upravo zato smo odlučili pokrenuti Business expert, novi program Raise the Bar Akademije koji će svim ugostiteljima koji žele unaprijediti ugostiteljsku scenu pružiti priliku da steknu potrebna poslovna znanja, a najboljima i priliku da svoje poslovne planove predstave investitorima i osiguraju sredstva potrebna za otvaranje vlastitog objekta. Business expert logična je evolucija projekta Raise the Bar Adria, čiji je cilj ugostiteljski sektor regije podići na višu razinu ulaganjem u edukaciju i profesionalno usavršavanje djelatnika u ugostiteljstvu“, izjavio je Filip Verbanac, voditelj za razvoj poslovanja jakih alkoholnih pića u Coca-Cola HBC Grupi i idejni začetnik projekta Raise the Bar.
Pod vodstvom suvlasnika zagrebačkog bara Peaches&Cream Dominika Bečvardija, tijekom osam tjedana polaznici će proći kroz tri obrazovna ciklusa u kojima će učiti od stručnjaka Coca-Cole HBC Adria te renomiranih ugostitelja, među kojim su i vlasnik bara Tender Ali Mirza Mulabegović, chef i vlasnik bistroa Broom41 Igor Gudac, suvlasnik i osnivač Bar Sisteme Anteo Ivanišević te barista i vlasnik zagrebačke pržionice Four Wheel Coffee Roasters Karlo Purić.
U teorijskom dijelu polaznici usvajaju znanja za uspješno pokretanje i vođenje ugostiteljskog objekta – od financijskog planiranja, kreiranja ponude, marketinga, komunikacije i upravljanja timovima, do trendova u industriji i rada s gostima. Istovremeno, polaznici će razvijati vlastiti poslovni plan uz podršku predavača.
U specijaliziranom praktičnom dijelu polaznici mogu birati između naprednih barskih tehnika i naprednih tehnika iz područja kave te istovremeno mogu pohađati međunarodni WSET II program za vino.
Treća obrazovna cjelina obuhvaća individualno mentorstvo s predavačima, tijekom koje će polaznici finalizirati svoj poslovni plan. Oni čije će poslovne planove predavači, mentori i projektni tim ocijeniti kao najbolje, imat će priliku prezentirati ih grupi investitora.
Detaljnije informacije o programu Akademije Raise the Bar: Business expert i o uvjetima prijave možete pronaći na www.raisethebaradria.com
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Prosinački tempo već se tradicionalno oteo kontroli pa nam dnevni rasporedi pucaju po šavovima, inboxi gore, a društveni kalendari izgledaju kao da vode vlastitu utrku. U tom šarenom kaosu ne zaboravljamo svoje najdraže pa smo u potrazi za poklonima koji imaju smisao, emociju i dozu pažnje, ali i one koji se u sekundi mogu pretvoriti u spa trenutak nakon dugog dana. Upravo zato blagdanska sezona svake godine potvrdi staro pravilo: kvalitetna njega je najbolji poklon koji možemo pokloniti i sebi i drugima.
Učenici Prve privatne gimnazije s pravom javnosti iz Zagreba pokazali su odlične diplomatske vještine i kritičko mišljenje na prestižnoj međunarodnoj debatnoj konferenciji u organizaciji studenata Sveučilišta Harvard.
Jedan od najtraženijih premium brendova za njegu tijela od prosinca dostupan je kupcima u svim BIPA poslovnicama, a poklon setovi idealni su darovi za blagdansko darivanje
U četvrtak, 11. prosinca, Rugvica postaje shopping odredište sezone jer se na istoj lokaciji otvara novi retail park JOY Shopping Rugvica i prošireni Designer Outlet Croatia, a dan završava besplatnim koncertom Maje Šuput. Novi retail park prostire se na 10.500 m² i donosi devet novih trgovina koje pripremaju posebne popuste, poklone i nagradne igre za prve posjetitelje. Designer Outlet Croatia istoga dana dobiva dodatnih 5.592 m² i 15 novih shopping jedinica, čime se njegova ponuda proširuje na približno 115 trgovina različitih modnih i lifestyle brendova.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.