Otkrijte luksuz doma u Splitu: Merla pop-up i ekskluzivna knjiga Saše Šekoranje
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Osim prestižnih Merlinih proizvoda, posjetitelji mogu nabaviti i knjigu “Atmosfere” Saše Šekoranje, koja povodom 30 godina njegovog umjetničkog puta donosi pregled impresivnog stvaralaštva – od cvijeća i vrtova, preko interijera i crteža, do razmišljanja koja definiraju Šekoranjin prepoznatljiv autorski potpis.
Pop-up trgovina nudi i najpopularnije božićne kolekcije Saše Šekoranje, uključujući:
“Veselite se jako!” – inspiriranu djetinjstvom, crvenom bojom, crvendaćima, mašnama i bobicama božikovine,
“Puna vreća sreće” – nadahnuta narom kao simbolom sreće i blagostanja.
Uz sezonske kolekcije, tu je i Merlina stalna kolekcija Heritage, koja spaja tradiciju hrvatskih vezova i čipke s modernim dizajnom. „Merla i Dalmacija od samog početka imaju posebnu vezu, jer je ime brenda nadahnuto dalmatinskim nazivom za čipku. Inspiracija Dalmacijom očituje se u modernim interpretacijama paške čipke i konavoskog veza u našim Heritage stolnjacima. Split je logičan izbor jer već imamo brojne vjerne kupce – od obitelji koje žele najbolje za svoj dom, do vlasnika apartmana, restorana i hotela koji prepoznaju kvalitetu“, ističe Mario Popić, izvršni direktor Tvornice tekstila Trgovišće.
Merla je maloprodajni brend Tvornice tekstila Trgovišće, koja više od sto godina proizvodi posteljine i stolnjake za prestižne svjetske hotele poput bečkog Sachera, londonskog The Ritz hotela i restorana Gordona Ramsayja. Ovo iskustvo utkano je u svaki Merlin proizvod, čime brend nudi vrhunske tkanine i dugotrajnu kvalitetu.
„Tek kada osjetite gustoću i sjaj damasta, shvatite zašto Merla osvaja na prvi dodir. Zato nam je iznimno drago što sada možemo Splićanima omogućiti da uživo iskuse ono što nas čini posebnima. Veselimo se novim suradnjama s hrvatskim dizajnerima i malim ritualima udobnosti u svakom domu“, dodaje Popić.
Svi proizvodi Merle u potpunosti se tkaju, dizajniraju i šivaju u Hrvatskoj, a materijali posjeduju Oeko-Tex Standard 100 certifikat, što jamči da ne sadrže štetne boje i kemikalije. Dugotrajnost tkanina je iznimna – ostaju netaknute i nakon stotina pranja, što ih čini investicijom u kvalitetu i estetiku doma.
Merla pop-up u Splitu otvorena je svakodnevno od 9 do 21 sat, u skladu s radnim vremenom City Centera One. Merlini proizvodi dostupni su i u zagrebačkoj trgovini u Teslinoj ulici te online na www.merla.hr
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.