Biljke.Plants otvorile zeleni concept store: Novi urbani raj za ljubitelje interijera i botanike
Bivša trgovina obućom pretvorena je u inovativan multispace koji spaja plant shop, radionice i otvoreno skladište, u dizajnu 9HZ Studija arhitektice Dore Tomulić
U centru Zagreba, u Ilici 62, bivša trgovina obućom pretvorena je u zeleni concept store brenda Biljke.Plants, iza kojeg stoji arhitektonski i dizajnerski ured 9HZ Studio arhitektice Dore Tomulić. Umjesto još jedne klasične cvjećarne ili rasadnika, nastao je prostor koji spaja plant shop, skladište otvoreno kupcima i zonu za radionice – osmišljen kao dnevni boravak velikog ljubitelja biljaka.
Polazište je bio sasvim običan, bijeli dućan u dvije poluetaze, tehnički uredan, ali bez karaktera. Kroz razgovore s osnivačicom brenda, Anom Hrgovčić, definiran je cilj: stvoriti lifestyle adresu na koju se ne dolazi samo “po biljku”, nego i po inspiraciju, druženje i novu ideju za uređenje doma ili ureda. Terariji, s kojima je Biljke.Plants i započeo, postali su heroji prostora – cijeli jedan betonski zid pretvoren je u izložbenu kompoziciju staklenih vrtova, dok ostatak asortimana čini pažljivo posložena “zelena džungla” kroz koju se prolazi kao kroz privatni interijer.
Prostor je koncipiran kao multispace s tri funkcionalne zone: prednji izložbeni dio, stražnje skladište koje je namjerno ostavljeno otvorenim kupcima te viša poluetaza za radionice i edukacije. Kupac se tako može slobodno kretati kroz cijeli prostor, vidjeti “iza kulisa” i odabrati točno onu biljku ili terarij koji mu se sviđa. Biljke se nekoliko puta tjedno intenzivno zalijevaju i održavaju, pa je odabran pod koji podnosi vodu i lako se čisti, a cijeli je prostor zoniran tako da i nakon održavanja ostaje uredan i reprezentativan.
Estetika počiva na snažnoj sivoj bazi i metalnim detaljima, koji stvaraju suvremen, gotovo industrijski okvir, dok je zelenilo glavna scenografija. Kao kontrast sivoj, uvedeni su ružičasti akcenti – PVC pod u stražnjem dijelu, odabran u suradnji s Adde dizajnom, te pojedini volumenski elementi u istoj nijansi koji djeluju kao vizualni vodiči kroz prostor. Rasvjeta neutralne temperature iz Art rasvjete naglašava svježinu zelenih tonova bez hladnog, “komercijalnog” dojma koji se često veže uz prodajne prostore.
U suradnji sa stolarskim studiom 100larija nastala su dva ključna custom komada: prodajni pult u metalnoj konstrukciji sa staklenom opekom i integriranom rasvjetom, koji navečer postaje svjetleći centar zbivanja, te ružičasta pitara/klupica za XXL drvo, zamišljena kao pozornica za sezonska stabla – od božićnog drvca do trešnje ili bambusa. Svaki komad ima jasnu funkciju, ali i ulogu u storytellingu brenda.
“Umjesto da dekoriramo prostor, radili smo s jasnim gestama i pustili da biljke budu glavna scenografija. S limitiranim budžetom tražili smo načine kako s minimalnim intervencijama dobiti maksimalan efekt, a rezultat je prostor koji živi s brendom i zajednicom, i koji može rasti zajedno s njima”, kaže arhitektica Dora Tomulić.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.