I ove godine Rovinjski hotel Lone 16. prosinca 2025. postat će središte ljepote, zahvaljujući izboru Kraljice Hrvatske za Kraljicu Svijeta, koji se tradicionalno održava uz veliku podršku turističke zajednice Rovinja i grada Rovinja – krune Mediterana koji je ujedno višegodišnji i aktualni šampion hrvatskog turizma. Kraljica Hrvatske je najstariji nacionalni izbor ljepote u Hrvatskoj. Ove godine obilježavamo jubilarni 35. izbor, a o njegovoj prepoznatljivosti govori i činjenica da je najstarija i najnagrađivanija domaća vinarija Iločki podrumi, inspirirana ovom manifestacijom, etiketirala svoje vino i pjenušac nazivom „Kraljica Hrvatske“. O kvaliteti spomenutog vina najbolje govori činjenica da se posluživalo za vrijeme kraljevskog vjenčanja.
Organizatori izbora Kraljica Hrvatske ekskluzivno su najavili kako su po prvi put u povijesti Republike Hrvatske, upravo oni postali vlasnici svjetskog izbora Queen of the World – Kraljica Svijeta, što je iznimna čast za Republiku Hrvatsku. Kažu da je došao trenutak najaviti izbor za Kraljicu Svijeta koji će se po prvi puta ubrzo održati u Hrvatskoj.
Jubilarni izbor će voditi zabavani voditeljski par sa HRT-a Zlata Mück Sušec i Mirko Fodor, te naša poznata voditeljica Roberta Ugrin a u zabavnom dijelu izbora nastupaju svima dobro poznati pjevači Boris Novković, Giuliano, Lea Mijatović i Chriztel Renae Aceveda. Djevojke će se predstaviti u predivnim i raskošnim vjenčanicama salona Nikolina koje se mogu vidjeti u raznim gradovima Hrvatske, kupaćim kostimima Pletix, te u svečanim haljinama brenda YELENA H. naše poznate modne dizajnerice Jelene Holec posebno dizajnirane za ovu prigodu. Za siguran hod i udobne cipele pobrinut će se poznati Austrijski brend Högl, za frizure finalistica bit će zadužen frizerski salon Gea, dok će za make-up biti zadužena talijanska škola mode i dizajna Callegari. Za zdravlje i dobar izgled natjecateljica brinu se Poliklinika Veir, Poliklinika Medikol, Centar za estetsku i dentalnu medicinu dr. Ane Bekić, Poliklinika Rotim, Specijalna bolnica Neurospine. Službeni prijevoznik za ugodnu i zabavnu vožnju Kraljica Hrvatske je Brioni Pula.
Kandidatkinje iz raznih dijelova Hrvatske završne pripreme za izbor odradile su u Rovinju, Puli te NP Brijuni gdje su imale posebnu čast, baš poput Angeline Jolie i princeze Karoline od Monaka družiti se sa kraljicom Lankom, jedinom slonicom u Hrvatskoj. Bogate nagrade natjecateljicama osigurali su Kanaan, Jamieson vodeće farmaceutske slovenske kuće Salus, Högl, Zlatarna Dodić i Kozmetika Feniks. Za plesne točke zaduženi su Daria Udossi i Lena Habalija, a za vruće kubanske plesove tu je Dansel by Elio Bašan. Za degustaciju delicija pobrinut će se restoran Dario i pršutarna Drniška tradicija, a za piće dobrodošlice Darna iz Rovinja. Za dekoraciju pozornice, vip stolova, izradu prekrasnih buketa zadužena je cvjećarnica Ruža iz Rovinja. Ova svečana manifestacija, festival kulture, mode i ljepote održat će s 16. prosinca u 19:00 sati za Kraljicu Hrvatske, a organizatori su pripremili vrhunsku zabavu i bogati program.
Ulaz je slobodan isključivo uz rezervaciju, a rezervacija pozivnice može se učiniti putem e-mail adrese: rezervacije@kraljica-hrvatske.hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.