Nevjerojatnih 110.000 ljudi izabralo dobro umjesto popusta: Pogledajte što se dogodilo na Giving Fridayu
U moru crnih petaka, suludih popusta i impulzivnih kupnji, postoji jedan datum koji svake godine podsjeti da najvrijednije stvari nemaju cijenu. Na dan kada se svijet utrkuje za najboljim dealovima, više od 110.000 građana dm-a izabralo je – dobro. I tako je još jedan Giving Friday postao simbol nečeg mnogo većeg od šopinga: postao je podsjetnik na zajedništvo, solidarnost i onu tihu snagu koja nastaje kada se mali, pojedinačni izbori pretvore u veliku promjenu.
U petak 28. studenog, čak 110.336 kupaca podržalo je potpuno drugačiju verziju Crnog petka. Umjesto lova na popuste, svojom su kupnjom pomogli da dm donira 86.573,26 eura dvama centrima za pružanje usluga u zajednici – u Karlovcu i Puli. To su mjesta u kojima djeca i mladi, često suočeni s teškim životnim okolnostima, pronalaze sigurnost, podršku i okruženje koje im vraća vjeru u sebe i druge.
Iza svakog broja krije se stvaran život: dijete koje se prvi put osjeća sigurno, mlada osoba koja dobiva šansu za bolji početak, prostor u kojem trauma polako ustupa mjesto toplini. Upravo zato, inicijativa Giving Friday već osam godina ne prestaje inspirirati. Ne samo zato što mijenja prostore – nego zato što mijenja ljude.
U Karlovcu će se zahvaljujući donaciji urediti zajedničke prostorije i kupiti namještaj koji djeci i mladima donosi komfor koji zaslužuju. U Puli će se obnoviti dotrajala zgrada i time osigurati da okruženje u kojem žive bude dostojanstveno, sigurno i poticajno.
“Naša djeca nose teret okolnosti za koje nisu odgovorna. Naša je misija pružiti im toplinu, sigurnost i osjećaj pripadnosti”, poručuju iz Centra Vladimir Nazor – a upravo takvom okruženju Giving Friday daje vjetar u leđa.
Ovo nije jednokratna gesta. Tijekom protekle četiri godine, dm je uz pomoć kupaca podržao rad osam centara diljem Hrvatske – od Bedekovčine do Splita, od Rijeke do Lipika. Opremljeni su jaslički odjeli, uređene stambene zajednice, učionice, prostori za druženje, pa čak i sanirana igrališta. I tako je više od 440.000 eura pretvoreno u stvarne, opipljive promjene u životima onih kojima je to najpotrebnije.
Možda je upravo to ljepota Giving Fridaya: pokazuje da ne moramo uvijek „kupovati manje“, ali možemo kupovati pametnije, s više srca, s više brige jedni za druge. Jer kad jedan običan petak postane petak davanja – onda cijela zajednica postaje malo toplija, malo bolja i puno humanija.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.