Glamur i veliko srce u Rixos Premiumu: 5. Dubrovnik Fashion Ball prikupio 21.820 EUR za Udrugu Dva skalina
Dubrovnik je ovog tjedna zablistao u punom sjaju: 5. Dubrovnik Fashion Ball, večer koja spaja modu i humanitarni duh, održana je u luksuznom ambijentu hotela Rixos Premium. Ekskluzivni događaj koji potpisuje Studio Marcela Premium ponovno je dokazao da moda itekako može imati plemenitu svrhu, prikupljajući čak 21.820 EUR za Udrugu Dva skalina – organizaciju koja brine o djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom.
Večer je okupila najpoznatija imena hrvatske modne scene i društvenog života – dizajnere, poduzetnike, medije i osobe iz javnog života – sve s jednim ciljem: pokazati kako glamur i humanost mogu ići ruku pod ruku. Tajnica Udruge Dva skalina, Anita Šetka, naglasila je da je ova večer nadmašila sva očekivanja, ističući kako se „ljepota duše ocrtava u dobrim ljudima koji sudjeluju u licitaciji haljina i donacijama.“
Uz predstavljanje najnovijih kolekcija poznatih brendova ELFS, Alduk, DeLight, Xenia Design, Zepter Hyperlight Optics, Belle Epoque Store i Borza Grupa, posjetitelje su zabavljali i glazbeni nastupi Jacquesa Houdeka i Minea. Vrhunac večeri bila je aukcija 11 ekskluzivnih svečanih haljina, koju je vodio Davor Garić, a čiji su prihodi u cijelosti otišli za Udrugu Dva skalina.
Humanitarni aspekt dodatno je osnažen digitalnim donacijama putem Qck Donate sustava tvrtke Exevio, koji omogućuje brzu, sigurnu i transparentnu uplatu putem POS uređaja i QR koda – inovativno rješenje koje olakšava davanje dobrote u nekoliko sekundi.
U sklopu večeri dodijeljena je i prestižna nagrada „Srce Dubrovnika“, koja slavi pojedince, udruge i zajednice koje svakodnevno unose svjetlo dobrote u tuđe živote. Ove godine nagradu su primili Udruga „Tata je tata – Dubrovnik“, koja nesebično pomaže obiteljima u potrebi, te herojski trojac Luko Radović, Antonio Lang i Asmir Šehović, koji su riskirali vlastite živote spašavajući turiste iz opasnog mora.
„Dobitnici ove nagrade pokazuju da istinska vrijednost grada, baš kao i čovjeka, leži u veličini njegova srca. Zahvaljujući njima, naše društvo postaje suosjećajnije, pravednije i toplije mjesto za život,“ izjavila je Jadranka Pezo, direktorica i vlasnica Studio Marcela.
Među brojnim uzvanicima večeri su bili bivša Miss Hrvatske Darija Mikulandra, Antonija Gogić, dizajneri Ivan Alduk i Ivan Frišćić, nekadašnje Miss Universe Hrvatske Ivana Delač i Ivana Gržetić, te mnogi drugi koji su svojim prisustvom dokazali da Dubrovnik i moda mogu biti sinonimi za plemenitost i zajedništvo.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.