Da je Jakov Jozinović istinski fenomen domaće glazbene scene, više nije tajna. Mediji ga već sada prepoznaju kao novo veliko ime, a njegova prva pjesma, objavljena nedavno, doživjela je sjajan prijem i oduševila publiku.
Nakon današnjeg inspirativnog druženja s medijima, Jakov je još jednom potvrdio ono što se već neko vrijeme naslućivalo — u lipnju 2026. zakoračit će na pozornicu Arene Zagreb i prirediti spektakl koji će zasigurno obilježiti godinu.
Ovaj koncert bit će vrhunac njegove prve velike regionalne turneje, na kojoj će Jakov obići najveće dvorane u Hrvatskoj i susjednim zemljama. Interes publike već sada je nevjerojatan, a turneja se najavljuje kao jedan od najuspješnijih glazbenih projekata godine.
27.03. — Beograd, Sava centar (sold out)
28.03. — Beograd, Sava centar (sold out)
31.03. — Beograd, Sava centar (sold out)
01.04. — Beograd, Sava centar (sold out)
09.04. — Skopje, Arena “Jane Sandanski”
17.04. — Beograd, Sava centar
08.05. — Ljubljana, Arena Stožice
19.06. — Zagreb, Arena Zagreb
Tjedan iza obilježio je i njegov rasprodan koncert u Tvornici kulture, gdje je Jakov još jednom potvrdio svoju moćnu prisutnost na pozornici i nevjerojatnu povezanost s publikom.
Ono što slijedi nije samo koncertni spektakl, već slavlje puta koji Jakov gradi zajedno sa svojom publikom. Arena Zagreb 2026. bit će susret emocija, glazbe i zajedništva, svega onoga što ga je dovelo do ovoga trenutka.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.