Najljepši dio večeri: Pokloni koji su pretvorili HELLO! gala večeru u blagdansku čaroliju
I dok je zagrebačka HELLO! blagdanska večera, zahvaljujući generalnom pokroviteljstvu INE, u Mime’s Trattoriji II odisala elegancijom, zvjezdanim imenima i pažljivo kreiranom atmosferom, postoji jedan trenutak koji je sve goste jednako oduševio - onaj kada su kući krenuli s poklonima osmišljenima kao mali rituali njege, ljepote, užitka i inspiracije. Svaka poklon-vrećica izgledala je poput personaliziranog blagdanskog otkrića, brižljivo složena kako bi goste podsjetila da je kraj godine vrijeme za zahvalnost, brigu o sebi i uživanje u sitnim, luksuznim trenucima.
HELLO! je i ove godine okupio neke od najpoželjnijih beauty brendova, pa su uzvanici kući ponijeli pravu malu kolekciju proizvoda koji mirisom, teksturom i kvalitetom prizivaju osjećaj čiste raskoši.
Vichy je darovao dva ekskluzivna proizvoda — Mineral 89 Rich dnevnu kremu i Neovadiol serum, idealne za dubinsku regeneraciju kože u sezoni kada joj najviše treba nježnost. L’Adria, domaći premium brend, uzvanicima je poklonila svoje najnovije Vitamin C serume, dok je Radix / Laura kozmetika sve počastila inovativnom zaštitom: Hello Sunday Hand Cream SPF 30, savršenu za gradske dane.
Olival je goste razveselio svojim najnovijim proizvodom, dok je švedski FOREO u poklon vrećice dodao ekskluzivnu FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel masku – trenutni hit među skincare zaljubljenicama.
Jedan od highlighta svakako je i poklon najekskluzivnijeg francuskog brenda Biologique Recherche koji je goste iznenadio bonovima za profesionalnu njegu lica – poseban luksuz u ovo blagdansko vrijeme.
Za potpuno beauty iskustvo pobrinuo se i IROHA Nature, španjolski brend Sensalije, čije su sheet i peel-off maske te flasteri za prištiće oduševili sve koji vole brze, učinkovite rituale.
A za chic finale, MPearls dizajnerice Matee Matić izradio je jedinstvene pozlaćene broševe s biserom, nalik nježnom cvijetu kale – komadić umjetnosti koji se nosi na kaputu, haljini ili kao elegantan podsjetnik na jednu čarobnu večer.
Makeup, moda i nježni detalji — mali luksuzi za velike trenutke
Jana Nails pripremila je raskošan set koji je izgledao poput najmanje, ali najslađe glam kutijice blagdana: Gua Sha & Facial Roller, set mini pinceta, mini glam makeup set Say My Name!, Skin Muse paletu sjenila te veliki JN Planner 2026 – idealan za ulazak u novu godinu s dobrim planom i još boljim sjajem.
Brend HAWE pobrinuo se za jedan onaj nevidljivi, ali ključni modni detalj: trake za grudi, savršene za svaku večernju haljinu kojoj treba diskretna, a pouzdana podrška.
Sport Vision i BUZZ dodali su neočekivani, ali zabavan sportsko-lifestyle twist — pakete vezica za tenisice i elegantne sportske boce, kao chic podsjetnik da briga o sebi počinje malim navikama.
Kosa, mirisi i energija za kraj godine
Keune je pripremio jedan od najvelikodušnijih beauty paketa večeri — cijelu selekciju top proizvoda: od Revive balma i Style Restylera, do So Pure maski, Care Color Brilliance protect spreja i Vital Nutrition protein spreja. Idealno za sve koji žele u novu godinu zakoračiti s njegom kao iz salona.
Zdravlje, ljepota i mali rituali – iznutra prema van
Atlantic Grupa razveselila je sve svojom selekcijom Lemonish i BoomBox proizvoda, dok su brendovi Sagas i Vital Proteins pripremili kolagene i dodatke za svakodnevnu dozu vitalnosti – savršene za blagdanski period kada energija treba malo dodatnog poticaja.
Organizatori nisu zaboravili ni na domaće heroje: OPG Rossi pripremio je tri svježe cijeđena soka i zimnicu, kao zdrav, mirisan i topao podsjetnik na lokalnu kvalitetu i tradiciju koju vrijedi njegovati.
A za trenutke uživanja, tu je bila i Galvanina Ginger Ale, talijanska posveta klasičnom britanskom receptu – organsko osvježenje nježne zelene nijanse, idealno za blagdanske večeri ili kao chic sastojak zimskog koktela.
Posebni pokloni za posebne trenutke
Među najemotivnijim darovima svakako se istaknula knjiga Mirjane Mikulec, kojom je jedna od najuspješnijih hrvatskih dizajnerica interijera obilježila veliki jubilej svoje karijere. Elegantna, vizualno privlačna i inspirativna — savršen dar za kraj jedne godine i početak nove.
A kada sve poklone spojite zajedno…
…nastaje poklon vrećica koja izgleda kao da ste zakoračili u osobni beauty boutique, concept store, wellness oazu i gurmansku radionicu – sve u jednom. To je upravo ono što je svaka gošća i gost HELLO! gala večere ponio kući: mali, luksuzni univerzum pažljivo odabranih darova koji slave estetiku, kvalitetu i trenutke posvećene sebi.
HELLO! božićna gala večera ne bi bila ovako čarobna bez iznimne podrške brojnih partnera koji su prepoznali vrijednost zajedništva i estetike koju brend njeguje.
VICHY, Jana Nails, INDITEX(Zara), Laura kozmetika, Radix kozmetika Hrvatska, Keune, Sport Vision, Buzz, Ziaja, Clarus Acta, HG Spot, Teoxane, Bolton Croatia, Kaufland, Lisca, Atlantic Grupa, Lemonish, Lisca, BoomBox, MPearls, L’Adria, HELL, Sespo, Biologique Recherche, Olival, Sagas, Vital Proteins, Mirjana Mikulec, FOREO, OPG Rossi, HAWE, IROHA Nature, Stock Spirits grupa, Galvanina, MIVA galerija vina i Villa Sandi – čije nam je povjerenje omogućilo da stvorimo večer koju ćemo dugo pamtiti.
HELLO! je još jednom pokazao da pravi luksuz nisu samo glamurozni događaji, već i način na koji goste učine dijelom priče – i to od prvog do posljednjeg trenutka, pa sve do posljednjeg poklona koji će ih pratiti i nakon što se blagdanske lampice ugase.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.