Skrivena blaga iz hrvatskih domova napokon izlaze na vidjelo
Postoji nešto posebno uzbudljivo u trenutku kada običan predmet, skriven u kutiji na tavanu ili zaboravljen u donjoj ladici, iznenada postane priča – i pritom otkrije svoju pravu vrijednost. Upravo takav trenutak čeka nas u potpuno novoj emisiji Cash or Trash, koja 1. prosinca stiže na Novu TV i već na prvu nosi sve elemente ovisničkog televizijskog formata: emocije, znanje, intrige i malo dobru staru dozu nadmetanja.
Uvodna epizoda odmah otvara vrata hrvatskih domova, ali i njihovih skrivenih tajni. Svaki predmet koji se pojavi pred kamerama nosi svoju povijest – ponekad simpatičnu, ponekad pomalo bizarnu, a ponekad i emocionalno razoružavajuću. „Predmet koji nosim je noćna mora za većinu ljudi“, reći će jedan od sudionika dok, gotovo ceremonijalno, iznosi stari zubarski stroj. Samo trenutak kasnije, u emisiju stiže i zagonetni sat iz Irana čija će egzotična prošlost probuditi znatiželju i najiskusnijih kolekcionara.
U središtu emisije stoji Ilam Shuhani – ime koje u krugovima antikvara izaziva jednaku dozu poštovanja i znatiželje. Njegov put od studenta koji obilazi europske sajmove do vlasnika četiri galerije umjetnina zvuči poput vlastite televizijske priče. U Cash or Trashu, Ilam je prvi filter istine: svaki predmet prolazi kroz njegove ruke, a tek nakon njegova stručnog oka vlasnik dobiva aukcijsku propusnicu i ulazi u prostoriju u kojoj doista sve postaje moguće.
Tamo ih čeka tim od deset kupaca koji se izmjenjuju iz epizode u epizodu – galerija osebujnih karaktera, stručnjaka i strastvenih sakupljača. Među njima su stručnjak za slike Tomislav Beroš, duo znalaca za satove, nalivpera i numizmatiku – Josip Spajić i Ivan Perić – te ljubiteljica vintage mode Sandra Zamberlin. Estetski i dizajnerski dragulji posebno privlače Bornu Kotromanić, koja objašnjava: „Ne kupujem da bih preprodavala, nego da bih u stvarima uživala.“ U kupcima se kriju i akademski kipar Denis Svirač, kolekcionarka starinskog nakita Lana Pintarić, strastveni lovac na retro igračke Stjepan Kadović, karizmatični staretinar Igor Recek Gangster i rockabilly entuzijast Marko Šimunović.
Ono što publika odmah osjeti jest dinamika – potpuno nepredvidiva. Prije licitacije, kupci ne znaju za koliko je predmet procijenjen. Sve se svodi na instinkt, znanje i onu posebnu intuiciju koju imaju ljudi koji su život posvetili predmetima i pričama koje oni nose. Upravo zato svaka epizoda postaje mali emocionalni rollercoaster.
Već u prvoj emisiji, jedna 80-godišnja profesorica stranih jezika donijet će predmet goleme sentimentalne vrijednosti – dar pokojnog supruga. Hoće li ga stručnjaci prepoznati kao raritet ili će sentimentalna priča zasjeniti njegovu stvarnu vrijednost? Hoće li vlasnici znati pregovarati ili će ih emocije obuzeti baš u krivom trenutku?
U svijetu Cash or Trasha, ništa nije sigurno – a upravo zato je toliko uzbudljivo. Hoće li prevladati znanje, strast ili dobra stara dramaturgija licitacije, otkrit ćemo 1. prosinca na Novoj TV.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.