Jasna Zlokić ponovno osvaja Zagreb: Treću godinu zaredom vraća se na pozornicu Tvornice kulture
U zraku je još uvijek ona posebna toplina koja ostane nakon dobrog koncerta – miris glazbe koja se pjeva iz dna duše, osjećaj zajedništva i nostalgije, te ono neobjašnjivo olakšanje kad shvatiš da je netko svojim stihovima dotaknuo baš tvoj trenutak. Upravo takvu atmosferu, onu koju pamtimo i dugo nakon što se raziđu posljednji koraci ispred Tvornice kulture, ponovno će nam priuštiti Jasna Zlokić. I to – treću godinu zaredom.
Nakon što je nedavno do posljednjeg mjesta ispunila zagrebačku Tvornicu, jedna od najvećih glazbenih ikona ovih prostora najavila je još jedan koncertni susret sa svojom publikom. Subota, 10. listopada 2026., već sada ulazi u kalendare njezinih obožavatelja, jer ulaznice su krenule u prodaju – a ako je suditi po proteklim godinama, rasprodaja će biti brža nego što uspijete pronaći omiljeni stih iz “Skitnice”.
“Kad je nešto lijepo – zašto to ne ponoviti?”, rekla je Jasna u najavi svojeg posljednjeg koncerta, a sada, s puno njezine prepoznatljive topline i šarma, ta rečenica zvuči kao obećanje tradicije koja se rađa pred našim očima. Jer Zlokić i Tvornica – to je spoj koji očito funkcionira. I to čudesno dobro.
Ovaj novi koncert stiže neposredno nakon velike vijesti kojom je potvrđeno ono što njezina publika zna desetljećima – Jasna Zlokić početkom godine prima priznanje Cesarica Legend 2025., jedno od najvažnijih glazbenih priznanja u Hrvatskoj. Svečana dodjela zakazana je za 30. siječnja 2026. u zagrebačkoj Laubi, a njezin povratak na pozornicu Tvornice nakon toga djeluje kao najljepša glazbena proslava.
Na koncertu u listopadu ponovno će ju pratiti izniman bend, a publika može očekivati večer ispunjenu pjesmama koje su obilježile generacije – „Skitnica“, „Ja sam ti jedini drug“, „Na obali“, „Pismo“, „Adio bella“, „Putevima vjetra“, „Vela Luka“… svaki od tih naslova u njezinoj koncertnoj interpretaciji poprima novu, dublju dimenziju. Uz njezinu duhovitost, toplinu i onu specifičnu lakoću kojom vodi publiku kroz emociju, koncert Jasne Zlokić uvijek je više od glazbe – to je susret koji se ne propušta.
Njezina karijera traje više od šest desetljeća, ispisana suradnjama sa Zdenkom Runjićem, Rajkom Dujmićem, Arsenom Dedićem i Đorđem Novkovićem, te nastupima na najvažnijim festivalima regije. Više od 20 objavljenih albuma, dijamantne i platinaste naklade, hvaljeni „Dueti“, Porin nominacija, povratak 2020. s pjesmom „Potrošilo nas vrime“ i nagradom Zlatni Studio, te novi singl iz 2024. „Tko to zove ime moje“ – sve to govori o kontinuiranoj snazi i posebnosti njezina glasa i njezina umjetničkog rukopisa.
Ako ste je već slušali u Tvornici, znate da vas čeka večer puna emocija. Ako niste – možda je ovo idealan trenutak da otkrijete zašto je njezin koncertni prostor uvijek ispunjen do posljednjeg mjesta.
Ulaznice za koncert 10. listopada 2026. dostupne su putem sustava Eventim, a organizator je Baba Production.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.