Na webshopu Fire & Stone dostupna je nova jesensko-zimska kolekcija Peshtemala Adamantem – inspirirana bezvremenskom ljepotom dijamanta. Naziv potječe iz latinskog jezika i znači neuništiv, čvrst kao dijamant. Motiv dijamanta koji simbolizira čvrstoću, trajnost i profinjenost utkan je u svaki komad ove linije.
Tkani na tradicionalnim tkalačkim stanovima od visokokvalitetnog pamuka, ovi su Peshtemali dokaz da se ljepota i održivost mogu susresti u jednostavnom, ali pažljivo izrađenom proizvodu. Iza svake niti stoji ručni rad, a svaka faza proizvodnje slijedi principe organske i lokalne proizvodnje, s minimalnim utjecajem na okoliš. Proizvodi posjeduju OEKO-TEX® STANDARD 100 i GOTS certifikate.
Kolekcija Adamantem dolazi u osam tonova koji prizivaju toplinu jeseni — od zagasito zelene i boje pijeska do vinsko crvene i duboke plave. Zahvaljujući prozračnoj, ali izdržljivoj strukturi, Peshtemali su lagani, brzo se suše i zauzimaju vrlo malo prostora, što ih čini savršenim izborom za suvremen način života.
U skladu s filozofijom #ReThinkTowels, brend Fire & Stone potiče promišljanje o jednostavnijem i odgovornijem pristupu stvarima koje svakodnevno koristimo. Peshtemal nije samo ručnik – on je višenamjenski komad tkanine koji se s lakoćom prilagođava trenutku i potrebi: u kupaonici, na plaži, kao pokrivač, šal, dekica ili podloga za vježbanje.
Jedna od prvih osoba koja je isprobala novu kolekciju je Petra Ninčević, poznatija kao Lipstick Mom, koja priznaje da ju je osvojila raznovrsnost upotrebe i prirodni tonovi koji prate sezonu.
„Peshtemal koristim doslovno za sve – od ručnika do šala ili lagane dekice na kauču. Lijep je, mekan, praktičan i jednostavan za održavanje.“, otkriva Petra.
Uz prepoznatljiv dizajn i kvalitetu, Adamantem Peshtemali su i izvrsna ideja za poklon – za sebe ili dragu osobu. Zahvaljujući svojoj teksturi i profinjenim tonovima, lako se uklapaju u svaki interijer i stil života – od minimalizma do boho estetike. Dovoljno su elegantni da budu dio dnevne sobe, a opet praktični za putovanja, vikende u prirodi ili rituale opuštanja kod kuće.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.