Revija koja je oduševila Ljubljanu: 70 godina žene, stila i samopouzdanja
Uz umjetničke nastupe, nove kolekcije i osvježeni vizualni identitet, Lisca je obilježila sedam desetljeća kreativnosti i poslala snažnu poruku samopouzdanja suvremenoj ženi.
Lisca je u Ljubljani impresionirala međunarodnu publiku, poslovne partnere, medije, estradu i influencere jedinstvenom modnom revijom i proslavila te 70. godina kreativnosti, kvalitete i bezvremenske elegancije. Događaj je bio posveta umjetnosti, kreativnosti, majstorskom krojenju i suvremenoj Lisca ženi, koja uz odabrane modele donjeg rublja i odjeće traži eleganciju, udobnost i samopouzdanje.
Lisca je modnu reviju začinila umjetničkim nastupom poznatih glazbenika i plesača. Uz zvukove originalne glazbe, na pozornici su se izmjenjivale modne revije kojima je Lisca predstavila svoje proizvode u raznim pričama, od odabranih povijesnih komada, do suvremene kolekcije u nježnim bojama bijele i marelice, prelazeći kroz ružičastu, do magenta i senzualne crne, s modnim dodacima koji su naglašavali dramatični look priče. Za styling se pobrinuo Zoran Mrvoš, frizuru Ivan Pervan, a make up potpisuje Sanja Agić.
Direktor Lisce, Luka Južna, je povodom obljetnice naglasio: “Postoji posebno samopouzdanje koje proizlazi iz osjećaja da nosite nešto izvanredno – ta tiha moć koju nitko ne vidi, ali svi osjećaju. To je bit življenja po vlastitim pravilima, s vlastitom snagom. Zato stvaramo donje rublje za svaki dio života žene: za jutra kada nitko ne gleda, za večeri kada svi gledaju, za samopouzdanje koje dolazi iznutra, za istinsku moć u njezinom životu. Lisca je obećanje slobode, kvalitete, ljepote, uspjeha – i mi ga ostvarujemo.” Južna se je ujedno zahvalio svim poslovnim partnerima, zaposlenicima i onima koji su svoj rad utkali u prošlo nasljeđe i novu viziju brenda Lisca.
Slavnim osobama koje su prošetale uz modele u novim kreacijama, Lisca je poslala poruku ženama da sve možemo biti Lisca, baš kao Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja, Hana, sa sloganom »I am Lisca, Living my Life«. Kolekcija Proljeće – Ljeto 26. izražava samopouzdanje, ženstvenost i spaja udobnost, stil i svestranost – od elegantnog donjeg rublja i lounge odjeće za opuštanje do raznolike ponude kupaćih kostima i sofisticiranih “resort” komada, dizajniranih za svaki trenutak života, kod kuće, na putovanjima ili u posebnim prilikama.
Osnovana 1955. u Sevnici, Lisca se danas smatra jednim od vodećih brendova ženskog donjeg rublja i kupaćih kostima. S inovativnim dizajnom, savršenim krojem i bezvremenskom ženstvenošću, Lisca spaja tradiciju sa suvremenošću i stvara kolekcije donjeg rublja, kupaćih kostima, spavaćica i odjeće za opuštanje koje izražavaju samopouzdanje i profinjeni stil.
Danas je Lisca prisutna u 40 zemalja svijeta. Povodom 70. obljetnice, brend je predstavio i obnovljeni vizualni imidž i ažurirani logotip motivom lisice, koji predstavlja spoj tradicije i suvremenosti.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.