Hrvatska radiotelevizija (HRT) u utorak, 25. studenog na Prvome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV1) s početkom u 20:15 sati premijerno prikazuje novi putopisno – dokumentarni serijal „Brže ne može“ hvaljene autorice A. Buča.
Nakon uspješnih projekata „Stani na otoku“ i „Na Magistrali“, priče o cesti koja je promijenila život Jadrana, Andrea Buča putuje polako, željeznicom koja je potpuno promijenila istočnu Hrvatsku. Brže ne može je hommage vremenu kada si po vlaku mogao naštimati sat, posvećen je ljudima koji su izgradili željeznički sustav, obiteljima čiji su očevi i djedovi služili na željeznici i svima koji i danas na posao odlaze uzdignute glave, jer – idu u službu.Hibrid igrane, dokumentarne i reality forme, Andrea Buča i snimateljski tim Latković, Živić i Kundić snimali su na redovitoj liniji 745, u vlaku koji putuje u Slavoniju.
Vagon uređen u slavonskom stilu postao je mjesto susreta i druženja putnika, tamburaša, snaša, konduktera i strojovođa. Vlak kreće iz Zagreba prema Slavoniji, preko Novske, Nove Gradiške, Slavonskog Broda, Vinkovaca i Osijeka, a natrag se vraća Podravskom željeznicom kroz Bizovac, Našice, Slatinu, Viroviticu… u vlak ulaze sugovornici, donoseći svoje priče, anegdote i sjećanja, na kolodvorima željezničari pričaju svoje priče.
U središtu serijala su ljudi kojima je željeznica poziv: željezničari, strojovođe, otpravnici vlakova, skretničari i čuvari pruge – svi oni koji vlakovima pristupaju s poštovanjem i ponosom, svjesni da kroz njih čuvaju dio povijesti i identiteta Slavonije.
Serijal donosi i bogatstvo slavonske kulture i tradicije – od snaša koje u vlak donose čobanac, do pjesme tamburaša, bećaraca i veličanstvenih ljelja. Upoznajemo i Slavonce koji ostaju uz prugu, aktivno se bore za bolji svijet i vjeruju da će Slavonija biti najpoželjnija regija za život.
„Brže ne može“ ne govori samo o željeznici – govori o upornosti, emociji i tihom prkosu generacija koje tračnice ne napuštaju, čak ni kad postane jasno da brže doista ne može.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.