Specialty coffee kultura posljednjih godina snažno raste u Hrvatskoj, a sada je dobila novog jakog igrača – JAVA, brend koji već više od deset godina oblikuje scenu regije, službeno je predstavljen u Zagrebu. Utemeljena 2013. godine, JAVA od početka gradi prepoznatljiv identitet s fokus na izvrsnost u svakoj fazi procesa, svježinu zrna i potpunu transparentnost podrijetla.
Osnivač brenda Jovan Zdravković je osim velike strast prema kavi imao želju da lokalnoj zajednici približi najbolja zrna iz cijelog svijeta. Njegova potraga za vrhunskom kavom, dugogodišnje učenje o procesima uzgoja i prženja te izgradnja mreže pouzdanih farmera i dobavljača postali su temelj na kojem je JAVA izrasla u regionalno prepoznatljivo ime specialty kave.
JAVA u Hrvatsku dolazi s jasnom vizijom stvarati zajednicu ljubitelja kvalitetne kave i podići standarde HoReCa ponude svježim, pažljivo biranim i srednje prženim zrnima koja otkrivaju karakter svake plantaže. U ponudi se nalaze četiri artikla: blendovi JAVA 001 i JAVA 007, te single origin kave Ethiopia i Colombia. Nekoliko puta godišnje u ponudi se pojavljuju i limitirana izdanja iz sezonskih berbi, a trenutačno je to Guatemala.
Svaka od ovih kava nosi vlastiti potpis aromatičnih nota kao što su čokolada, kakao i karamela ili trešnja, crvena jabuka, cvjetni tonovi i nježne začinske topline. Za sada dostupne isključivo u zrnu, namijenjene su svima koji žele istinski svježe i originalno espresso iskustvo.
Predstavljanje brenda u Wine and Friends baru u Zagrebu upotpunjeno je intimnom slikarskom radionicom nadahnutom kavom, pod vodstvom umjetnice i pedagoginje Anite Genc. Sudionici su stvarali umjetnička djela oslikana kavom, istražujući kako se mirisi i okusi mogu pretočiti u boju, potez i ritam.
Kako specialty scena u Hrvatskoj nastavlja rasti, dolazak JAVA kave donosi novu energiju i još više prostora za istraživanje novih okusa. Veselimo se vidjeti i kušati najbolje iz svijeta kave u hrvatskim kafićima.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.