Sezona glow-upa službeno je stigla. Kako se približava blagdanski period, švedski beauty-tech pionir FOREO ponovno donosi pametna i bezbrižna rješenja za darivanje. Kako bi vam olakšao potragu za savršenim poklonom ovog Black Fridaya, FOREO predstavlja svoj ultimativni vodič za darivanje uz dosad neviđene popuste na svoje nagrađivane uređaje.
Iskoristite dodatnih 35 % popusta na našoj web stranici uz ekskluzivni kod FOREOBF35 sve do 2. prosinca. Savršeno vrijeme da počastite sebe ili nekog posebnog.
Savršen poklon za ljubitelje tihe elegancije: FAQ™ 202
FAQ™ 202 je bežična, ultra lagana LED maska od silikona koja vašu rutinu njege pretvara u profesionalno iskustvo kod kuće. Koristi 8 različitih LED svjetala (uključujući crveno i infracrveno svjetlo) kako bi smanjila bore za 32 % u samo dva tjedna. Zahvaljujući flexi-fit silikonu koji se prilagođava licu poput druge kože i 600 LED točaka svjetla, pruža savršeno prianjanje i maksimalne rezultate.
Za potpuni LED doživljaj, upotpunite svoju rutinu uz FAQ™ 211 i FAQ™ 221 LED maske, dizajnirane za pomlađivanje vrata i ruku istom LED tehnologijom za blistavu, mladoliku kožu iz svakog kuta.
BEAR™ 2 je jedini uređaj koji koristi 4 revolucionarne vrste mikrostruje, dizajniran za toniranje 69 mišića lica i vrata za vidljivo zategnutiju i konturiraniju kožu. Ovaj uređaj za lifting i anti-age njegu klinički je dokazan u značajnom smanjenju dubokih bora i finih linija, te povećanju čvrstoće i elastičnosti kože već nakon tjedan dana.
Želite oblikovati ne samo lice, već i tijelo?BEAR™ 2 Body je idealan izbor smanjuje celulit i pomaže u definiranju i toniranju figure.
FAQ™ 301 je LED masažer vlasišta koji jača kosu poticanjem folikula za gušću i snažniju kosu od samih korijena. Zahvaljujući 20 crvenih LED svjetala (650 nm), potiče mikrocirkulaciju i aktivnost folikula, revitalizirajući područja prorijeđene kose.
Uz 637 ultra-higijenskih silikonskih dlačica, nježno uklanja nečistoće i omogućuje LED svjetlu da prodre dublje u vlasište čime se poboljšava apsorpcija seruma za njegu kose, poput FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Seruma, koji će tijekom Black Fridaya biti snižen 48 %.
Od Gen Z-a do milenijalaca, sve generacije obožavaju LUNA™ 4
LUNA™ 4uklanja 99% nečistoća, masnoće i ostataka šminke, što je čini daleko učinkovitijom od čišćenja rukama. Njezine ultrameke silikonske dlačice nježno uklanjaju odumrle stanice kože, a pritom su iznimno nježne i neiritirajuće. T-Sonic™ pulsacije djeluju dubinski ispod površine kože, uklanjajući višak masnoće, prljavštinu i nečistoće smanjuju pojavu nepravilnosti i ostavljaju kožu svježom i blistavom.
A i za muškarce… LUNA™ 4 MEN posebno je dizajnirana kako bi zadovoljila posebne potrebe muške kože, pružajući isto dubinsko čišćenje i učinak učvršćivanja, uz prilagođeni pristup gušćoj, masnijoj koži i bradi.
Ostali uređaji:
PEACH™ 2 donosi najnaprednije IPL uklanjanje dlačica za cijelo tijelo, koje smanjuje rast dlačica za 90 % već nakon 4 korištenja. Cijelo tijelo tretira u samo 10 minuta. Zahvaljujući T-Sonic™ masažnoj tehnologiji, otvara pore za dublju apsorpciju svjetlosti i brže, glađe rezultate.
Uz dvostruku snagu i 3x veću površinu tretiranja u odnosu na konkurenciju, 360° sustav hlađenja sprječava iritacijei osigurava sigurne i bezbolne tretmane.
UFO™ 3 pruža dubinsku hidrataciju i omogućuje da u samo 2 minute svojoj koži priuštite učinak pet anti-age spa tretmana. Kombinira krioterapijui termoterapijukako bi učvrstio, podigao i omekšao kožu.
UFO™ 3 povećava razinu hidratacije kože za 126 % već nakon prvog korištenja i održava je nahranjenom do 6 sati, dok vidljivo smanjuje bore već nakon 7 dana.
FAQ™ 102 koristi nježnu električnu stimulaciju mišića (EMS) za toniranje mišića lica i vrata, te radiofrekvenciju (RF) za poticanje proizvodnje kolagena i elastina. Svaka sesija čini kožu čvršćom, glađom i blistavijom. Različite LED valne duljine, uključujući crveno svjetlo, djeluju zajedno kako bi izjednačile ten, smanjile pore i vratile prirodni sjaj kože.
Ne propustite priliku podići svoju rutinu njege ili iznenaditi voljene savršenim poklonom.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.