HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Tijekom protekle poslovne godine dm je otvorio dvije nove trgovine, u Vodicama i Ivancu, te danas ima 180 poslovnica u 68 gradova diljem Hrvatske. Uz to, online trgovina bilježi impresivan rast – broj online kupnji premašio je 350.000, što je porast od 44,54 posto, dok je online promet dosegnuo 21,4 milijuna eura. Više od dvije trećine kupaca koristi aplikaciju „Moj dm“, a čak 37 posto njih bira praktičnu uslugu ekspresnog preuzimanja narudžbi u omiljenoj trgovini.

Rezultati poslovne godine 2024.2025. dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

Direktor dm-a Mirko Mrakužić istaknuo je da su samo u protekloj godini u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura usmjereno je na snižavanje cijena. U godini koja slijedi, dm obilježava 30. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj – jubilej koji će proslaviti brojnim novitetima, ulaganjima i, naravno, iznenađenjima za kupce.

Ono što izdvaja dm jest briga o ljudima – kupcima, zaposlenicima i zajednici. Istraživanja pokazuju da svaki drugi ispitanik (51 posto) smatra kako upravo dm najviše brine o potrebama svojih kupaca, dok 40 posto vjeruje da najviše ulaže u lokalnu zajednicu, a 44 posto da prednjači u zaštiti okoliša.

Održivi razvoj ostaje u središtu poslovanja, što potvrđuje i prvi Izvještaj o održivosti koji obuhvaća ESG ciljeve (okolišne, društvene i upravljačke). dm je u protekloj godini ostvario zapažene rezultate: 74 posto trgovina koristi zelenu struju, 31 trgovina postala je energetski neovisna, a emisije CO₂ smanjene su za 247 tona zahvaljujući vlastitoj proizvodnji električne energije.

Sa 128 donacija vrijednih više od 414 tisuća eura, dm je i ove godine pružio potporu zajednici. Posebno se istaknuo projekt {ZAJEDNO} za zelene ideje, u sklopu kojeg je podržano 18 održivih projekata s više od 74.000 eura. Među novim partnerima su OPG Pocedulić iz Gornjih Kućana, čiji se proizvodi od varaždinske heljde već mogu pronaći u dm online shopu, te Delfing s Krka, čiji će se održivi privjesci uvrstiti u sezonsku ponudu tijekom 2026. godine.

„U svakom segmentu poslovanja nastojimo djelovati odgovorno i održivo – prema kupcima, zajednici i okolišu. Posebno smo ponosni na podršku hrvatskim proizvođačima, koji su važan dio naše priče“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.

Odnos prema zaposlenicima još je jedna vrijednost koja dm izdvaja od konkurencije. Čak 78 posto ispitanika smatra da dm najviše brine o svojim djelatnicima. Samo u prošloj poslovnoj godini zaposleno je 131 novih djelatnika, a danas dm zapošljava 2.310 ljudi koji imaju pristup brojnim edukacijama, benefitima i mogućnostima razvoja karijere.

U sljedećoj poslovnoj godini dm planira ulaganja više od 14 milijuna eura – s fokusom na modernizaciju prodajne mreže, razvoj ponude i još bolje povezivanje online i offline iskustva kupnje.

dm tako i dalje ostaje više od trgovine – on je zajednica koja raste zajedno sa svojim kupcima, djelatnicima i okolinom, potvrđujući da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, već i povjerenjem koje traje već tri desetljeća.


Oznake:

Delfing Krk dm 30 godina dm Adria dm Adria regija dm Adria regija rast dm benefiti dm briga o kupcima dm briga o zaposlenicima dm CO2 smanjenje dm CSR projekti dm digitalizacija dm digitalna transformacija dm donacije dm donacije 2025 dm donacije zajednici dm društvena odgovornost dm e-trgovina dm edukacija dm ekološka osviještenost dm ekspresno preuzimanje dm emisije CO2 dm energetska neovisnost dm energija dm ESG ciljevi dm financijski rezultati dm Hrvatska dm Hrvatska 2025 dm Hrvatska rast dm Hrvatska trgovine dm hrvatski proizvođači dm hrvatsko tržište dm inovacije dm investicije dm investicije u održivost dm izvještaj dm izvještaj o održivosti dm karijere dm kupci dm lider tržišta dm lokalna podrška dm mobilna aplikacija dm nova trgovina Ivanec dm nova trgovina Vodice dm novi projekti dm održivi razvoj dm održivost dm okoliš dm online iskustvo dm online kupnja dm online prodaja dm online promet dm online shop dm podrška proizvođačima dm podrška zajednici dm poslovna godina 2025 dm poslovni plan 2026 dm pozitivni pomaci dm prodajna mreža dm projekti dm rast online kupnje dm rast prometa dm rast zaposlenika dm retail inovacije dm rezultati poslovanja dm sezonska ponuda dm smanjenje potrošnje energije dm trgovina budućnosti dm trgovine dm tržište dm u Hrvatskoj dm ulaganja dm ulaganja 2025 dm ulaganja u cijene dm ulaganja u ljude dm uprava dm zajednica dm zaposlenici dm zapošljavanje dm zelena energija dm zelene ideje dm zeleno poslovanje društveno odgovorno poslovanje dm energetska učinkovitost dm ESG izvještaj Gordana Picek hrvatski OPG lifestyle dm Mirko Mrakužić moj dm aplikacija natječaj ZAJEDNO obljetnica dm održivi brend dm održivi brendovi Hrvatska održivi privjesci održivi proizvodi OPG Pocedulić poslovni uspjeh dm trgovački lanac dm varaždinska heljda zelena struja dm

druge vijesti

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025