Mirisi koji se ne zaboravljaju: Pepe Jeans spojio čokoladu i parfeme u najslađem eventu sezone
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je spojila dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
U prostoru obavijenom notama kakaa, vanilije i sandalovine, gosti su zakoračili u svijet gdje su parfemi postali – deserti. Večer je započela uz custom koktele, osmišljene prema notama mirisa: bergamot, kardamom, vanilija i kava – svaki gutljaj bio je hommage mirisnoj kompoziciji koju potpisuje Pepe Jeans. Čaše su se blistale, a zrak je mirisao poput luksuzne čokoladne radionice.
Poseban trenutak večeri bila je interaktivna radionica izrade čokolade, gdje su uzvanici, uz vodstvo majstora čokolatijera, stvarali vlastite slatke kreacije. Dok su se mirisi topili u zraku, a prsti uranjali u kakao i vaniliju, sve je dobilo novu dimenziju – onu u kojoj se osjeti stapaju u jedno.
Za žene, Addictive Indulgence for Her je poput ugriza u bijelu čokoladu punu sočne kruške i šljive. Ružičasti papar dodaje začin, dok vanilija i jasmin zavode, a pržena kava i drvo jantara grle poput mekog šala u zimskom sutonu. Miris je sladak, ali nikada predvidljiv – prava ovisnost u bočici koktel čaše, simbolu Pepe Jeans elegancije.
Addictive Indulgence for Him priča je o snazi i sofisticiranosti. Bergamot i kardamom otvaraju priču, dok se u srcu razvija gurmanski kesten, cedar i koža – moćna kombinacija koja budi toplinu. Završetak donosi raskošnu mješavinu kakaa, vanilije i labdanuma, mirisnu silu koja ne prolazi nezapaženo. Smješten u shaker, prepoznatljiv potpis brenda, ovaj miris poziva na igru, strast i dozu hedonizma.
Večer u Muzeju čokolade dokazala je ono što Pepe Jeans odavno zna – užitak nije samo u mirisu, već u doživljaju koji uključuje sva osjetila. Addictive Indulgence linija donosi upravo to – mirise koji mirišu poput uspomena i čokolade koja traje duže od trenutka.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.