Voland Le Mat nakon duže glazbene stanke objavio je novu pjesmu „Kad odrastem“, jednu od onih koje su godinama strpljivo čekale svoj trenutak. Tek uz inicijativu bliskih suradnika, pjesma je napokon u potpunosti oživjela.
„Ovu pjesmu doslovno sam ‘kanalizirao’ prije 15 godina, tijekom zime 2009./2010. Sjeo sam, svirao, pjevao i pjesma je jednostavno potekla, u jednom dahu. Spremio sam je u mapu sa skicama i ondje je ostala godinama. U razdoblju od 2016. do 2018., dok sam nastupao, uvrstio sam je u koncertni repertoar i tada sam već osjetio da ima moć dotaknuti ljude. Više puta sam pokušavao snimiti pjesmu, ali nikad nisam bio zadovoljan rezultatom. Kao da joj nisam mogao udahnuti dušu, valjda zato što je ni ja sam tada nisam imao. Zaključio sam da je pjesma veća od mene i da joj moram dorasti. Stavio sam je na čekanje dok ‘ne odrastem’. A onda su se ovog ljeta okolnosti tako zadivljujuće posložile kako samo Bog može urediti – pojavili su se pravi ljudi, u pravom trenutku, i pjesma je snimljena uživo, doslovno u dva pokušaja. Svi smo bili oduševljeni rezultatom. Pjesma je napokon dobila dušu, udahnut joj je život, i silno se veselim što je napokon mogu pustiti u svijet“, kaže Voland.
Na snimanju pjesme su sudjelovali Jelena Vlačić (klavijature, prateći vokali), Zvonimir Domazet (električna gitara, snimanje, miks i mastering), Boris Novak (bas) i Dario Horvat (bubnjevi).
Voland Le Mat jedan je od pionira nove hrvatske kantautorske scene. Njegov album „Faustopojke“ (2009.) ostavio je zapažen trag, stekavši priznanje publike, kritike i struke. Između 2016. i 2018. objavio je četiri singla – „Les Champs Utrinees“, „Nije fer“, „Nigredo“ i „Ideš s njim“ te održao nekoliko zapaženih koncerata u prostorima poput dvorane Gorgona u MSU-u, Male dvorane Lisinski, Tvornici kulture te na medvedgradskoj kuli.
Iako trenutno nije koncertno aktivan, Voland se posvetio prevođenju, izdavaštvu i poslijediplomskom studiju. Ipak, kaže kako ima dosta neobjavljenih pjesama koje traže svoje pravo na postojanje i pozivaju ga na odgovornost.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.