Ana Maria Ricov predstavlja novu Shibesu kolekciju: Od crne klasike do vibrantne limete – stil koji povezuje ljude i pse
Kiša, magla, jesenski vjetar – ništa od toga ne mora značiti kraj stila. Naprotiv, uz novu Shibesu kolekciju dizajnerice Ane Marie Ricov, šetnje po mokrim ulicama ili šumskim stazama pretvaraju se u modne trenutke pune boje, funkcionalnosti i povezanosti. Kolekcija koja spaja ljude i njihove pse sada dolazi u novim nijansama, od elegantne crne do energične limete – boje koja u trenu unosi dašak živosti i vedrine u sivi dan.
Shibesu, poznat po svom jedinstvenom spoju urbanog dizajna i praktičnosti, ponovno iznenađuje pažljivo osmišljenim krojevima i materijalima koji odolijevaju vremenu i vremenskim prilikama. U središtu priče su matching jakne za kišu – one koje povezuju čovjeka i psa u skladnom ritmu pokreta i stila. Ovaj put dolaze u bezvremenskoj crnoj, mirnoj krem, modernoj taupe te odvažnim tonovima limete i narančaste – bojama koje ne donose samo stil, već i vidljivost, što ih čini idealnim izborom za jesenske i zimske šetnje.
Za one koji traže više od estetike, nova kolekcija donosi i model Parke – dvoslojnu, vodonepropusnu jaknu s vodonepropusnim zatvaračima i šavovima, izrađenu s istom pažnjom i preciznošću koja krasi i Shibesu komade za pse. Novi Soft shell modeli, dostupni i za ljude i za njihove četveronožne prijatelje, pružaju savršenu toplinu u hladnijem dijelu godine: vodoodbojni su, otporni na vjetar, a unutarnja strana od mikro flisa nježno grije. U kombinaciji s kišnom jaknom, Soft shell postaje pravi zimski štit, spreman i za pahulje.
Dizajnirane s razumijevanjem kretanja i udobnosti, Shibesu jakne za pse prilagođavaju se tijelu zahvaljujući elastičnim trakicama za podešavanje, omogućujući lakoću pokreta i toplinu. Posebno su dragocjene za pse manjeg rasta ili kratke dlake, kojima hladnoća zna brzo pokvariti raspoloženje.
Kolekciju zaokružuju ruksaci u istim tonovima, izrađeni od vodonepropusnih materijala i oblikovani tako da se lako uklapaju u cjelinu. Za one koji vole suptilnost – tu je igra kontrasta između jednostavnog ruksaka i matching jakne za psa. A za one hrabre i stilistički odlučne – cijeli set u boji limete ili naranče pravi je modni manifest.
Vizualnu priču nove kolekcije potpisuje fotografkinja Doris Fatur, a pred objektivom su se našli Gabriela Alfier i Ivan Oberan sa svojim razigranim psima Ankicom i Dragecom, te vjerno lice Shibesu kampanja, Katerina Skelin sa svojom Njokom. Inspiracija koja sve povezuje ostaje ista – Shiba, muza i simbol brenda, uz prepoznatljive njuške Pabla, Argusa i Atlasa, koji kolekciji daju toplinu i emociju.
Nova Shibesu kolekcija odiše prepoznatljivom energijom brenda – urbanom, funkcionalnom i duboko emotivnom. Namijenjena svima koji u svakoj šetnji, bilo kroz kapljice kiše ili sunčane zrake, žele osjećati povezanost – s prirodom, gradom i svojim najboljim prijateljem.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.