Zadar postao modna prijestolnica: Spektakularna večer u Cruise Portu okupila najveća imena domaće mode!
Sinoć je u predivnom ambijentu Zadar Cruise Porta održana modna manifestacija ModernA, koja je okupila više od 600 zaljubljenika u modu i stil života. Na modnoj pisti predstavljene su najnovije kolekcije domaćih i regionalnih modnih zvijezda, a atmosfera je bila ispunjena energijom, elegancijom i kreativnošću. Za ModernA projekt tražilo se mjesto više, a posjetitelji su uživali u besprijekornoj organizaciji, vrhunskim modnim kreacijama i jedinstvenom spoju ljepote i dizajna. Goste i uzvanike na početku večeri pozdravili su organizatori Alen Ljubić i Anita Maričić, koji nisu krili oduševljenje što je projekt ModernA u vrlo kratkom vremenu postao jedno od najvećih modnih događanja u Hrvatskoj. U emotivnom obraćanju zahvalili su svim sudionicima, partnerima i publici koji su svojim dolaskom podržali ovu modnu priču te još jednom potvrdili da Zadar zaslužuje događaje ovakvog profila.
Večer mode otvorio je poznati brend DeLight, koji je sinonim za profinjeno odijevanje. Novom kolekcijom dominiraju odijela koja se odmiču od klasike i naglašavaju statement aspekt ženskog odijevanja. Kaputi su izrađeni od najfinijih plemenitih tkanina, a haljine od odvažnih uzoraka. Misao vodilja kolekcije – odijelo kao komad koji samostalno funkcionira na crvenom tepihu.
Publiku je oduševila dizajnerica Martina Herak svojom kolekcijom “W(hole)” koja stavlja naglasak na tamne asimetrične i oversized jakne i kapute, na unikatne odjevne predmetne u kojima ni jedna žena zasigurno neće proći nezapaženo. Nova kolekcija “W(hole)” je igra riječi između whole (cjelina) i hole (rupa) koja savršeno spaja ideju potpunosti i praznine, što se i modno može izraziti kroz prozirnost, slojevitost i kontrast materijala.
Poseban dojam ostavila je i Katarina Mamić, koja je donijela spoj elegancije i orijentalnog luksuza inspiriranog Istanbulom. Dugi, glamurozni modeli u nijansama indigo plave, sedefaste i zelene uz zlatne detalje ističu prepoznatljive krojeve karakteristične za estetiku brenda i njegov suvremen pristup luksuzu. Cjelokupni izgled upotpunjen je sunčanim naočalama optike Visus, koje su savršeno zaokružile modnu priču i dale kolekciji suvremen, luksuzan pečat.
Dašak profinjenog stila na pistu je donijela Manana Bogačevska, kolekcijom “THE ARCAN ORDERCODE čije kreacije odišu elegancijom, ženstvenošću i bezvremenskom ljepotom. Njezina kolekcija, priča je o svijesti koja se budi o čovjeku koji traži istinsku harmoniju između duhovnog i materijalnog. Kolekcija je putovanje u samu bit ljudske prirode, u skriveni kod koji povezuje sve što živi.
Snažan dojam ostavio je i renomirani dizajner Igor Todorović, koji je i ovaj put sve prisutne ostavio bez daha svojom kolekcijom OMNIA Resort 2026. Kolekcija je nadahnuta nježnim, gotovo eteričnim nijansama ružičastog koralja – dragog kamena koji simbolizira sreću, duhovnu sintezu i unutrašnju snagu. Na svakoj kreaciji nalazi se prepoznatljiv logo Ateljea Igor Todorović utisnut uz simbol koralja, kao znak trajne povezanosti prirode i ljudske kreativnosti. Lepršave forme, fluidne siluete i saten-muslin harmonija OMNIA kolekcije šalju nježan, ali opet jasan poziv da čuvamo ono što nas nadahnjuje.
U svom prepoznatljivom stilu, modni brend Marina Design definira naglašeni minimalizam s avangardnim pomacima koji modu tretiraju kao prostor za individualnost. Nova zimska kolekcija slijedi tu ideju kroz promišljenu slojevitost, poigravanje teksturama i snagom forme. Sakoi, široki krojevi, duge suknje, pleteni komadi i kaputi stvaraju vizualnu težinu, ali zadržavaju osjećaj lakoće i intime.
Modni brend Arileo nas je vratio u devedesete – razdoblje kontrasta, izražajnosti i urbanog minimalizma. Nova kolekcija spaja nostalgiju i futurizam, oblikujući siluetu koja diše volumenom i svjetluca pod reflektorima visokog sjaja. Koža, lak i čipka vode vizualni dijalog između snage i senzualnosti dok se različiti materijali prepliću – glatki, reflektirajući i meki – stvarajući napetost između strukture i pokreta. Volumen i oversize proporcije naglašavaju slobodu oblika, dok nabori i dimenzionalnost otkrivaju nove linije tijela kroz igru svjetla i sjene.
Urban i moderan brend Jet Lag predstavio je kolekciju inspiriranu otokom Hvarom. Nova kolekcija donosi jedinstvenu fuziju prirode i urbane elegancije prožetu bezvremenskom ljepotom samog otoka. Dinamične linije, odvažni krojevi i suvremeni detalji istaknuli su prepoznatljiv karakter brenda, dok je publika s oduševljenjem pratila svaku kreaciju koja odiše energijom, slobodom i modernim stilom.
Kolekcija THE ELFS predstavila je kulminaciju modne vizije branda – povratak izvornom izrazu koji definira ELFS estetiku: eleganciju s dozom provokacije. Inspirirana idejom žene kao umjetničkog djela, kolekcija spaja precizno drapirane krojeve, transparentne slojeve i sjaj reflektirajućih materijala koji naglašavaju pokret i siluetu. Dominantne boje su crna, brončana i zlatna u kombinaciji s tkaninama koje reflektiraju svjetlost poput skulpturalne površine, stvarajući snažan vizualni identitet. Svaka haljina nosi priču o snazi, slobodi i sofisticiranosti – o onoj istinskoj, samosvjesnoj ženstvenosti po kojoj je ELFS prepoznatljiv.
Mnoga poznata imena su došla podržati projekt. Među njima i generalna direktorica Zadar Cruise Port – Putnička Luka Gaženica gđa. Rebeka V. Pevec, Maja Šuput, Marina Tomašević, Šime Elez, Neven Ciganović, Laura Prgomet, Nevena Dujmović, Tihana Harapin Zalepugin i mnogi drugi. U glazbenom programu nastupili su fantastični Hrvoje Čirjak i mlada talentirana pjevačica Nina Vujević koja je izvedbama svjetskih hitova oduševila sve prisutne i najavila da njezino vrijeme tek dolazi. Modnom pozornicom prodefiliralo je više od 50 modela koji su predstavili najnovije kolekcije, a za njihovu besprijekornu ljepotu pobrinuli su se Dermalogica čiji je Neurotouch Symmetry lagani svilenkasti uljni serum zahvaljujući aktivnim sastojcima, vidljivo podigao i osvježio kožu modela. Službeni make up ModernA projekta bio je poznati korejski brend Erborian čije su CC i BB kreme zaslužne za savršen blistav i prirodan ten modela, dok su za postojane i moderne frizure zaslužni proizvodi s potpisom Balmain Hair Couture. Beauty partner modnog projekta ModernA bio je i Pierre Cardin koji je stigao na hrvatsko tržište i ekskluzivno sve upoznao s novom linijom svojih beauty proizvoda. Tijekom večeri mnogi uzvanici imali su prilike isprobati mirisne note predivnog novog parfema s potpisom Guerlain Absolus Allegoria Florabloom. Auto Hrvatska je na modnom događaju predstavio nove modele Audi A6 Sportback e-tron i Audi A6 Avant, koji su oduševili prisutne svojom elegancijom, profinjenim dizajnom i prepoznatljivim luksuznim potpisom brenda.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.