Večer inovacija i emocija: Rijeka postala središte nove ere mobilnosti
U impresivnoj atmosferi svjetla, glazbe i tehnologije, u Kačjaku su premijerno predstavljeni OMODA, JAECOO i LEAPMOTOR – brendovi koji donose svježu energiju, električne vizije i potpuno novo iskustvo vožnje.
U spektakularnom ozračju dizajna, svjetla i glazbe, Krainc Auto d.o.o. jučer je u svom modernom prodajno-servisnom centru u Kačjaku svečano predstavio tri nova automobilska brenda na hrvatskom tržištu – OMODA, JAECOO i LEAPMOTOR.
Pod sloganom “Večer inovacija, dizajna i emocija”, događaj je okupio brojne uzvanike iz poslovnog svijeta, autoindustrije, medija i lokalne zajednice, koji su imali priliku prvi u Hrvatskoj upoznati nove generacije električnih i hibridnih vozila koje donose potpuno novo iskustvo vožnje i estetike.
Program večeri vodio je Mario Battifiaca, uz vrhunske glazbene nastupe Damira Kedže i Adija Šoše, koji su atmosferu učinili toplom, emotivnom i nezaboravnom. Posebnu pažnju izazvao je i kutak za djecu s animatoricom i face paintingom, čime je Krainc Auto još jednom pokazao da njeguje vrijednosti zajedništva i obiteljske energije.
Premijere koje mijenjaju pravila igre
U središtu večeri bila su vozila koja simboliziraju spoj tehnologije i emocije:
LEAPMOTOR C10 – napredni električni SUV s dometom do 420 km i minimalističkim dizajnom, opremljen najnovijom generacijom pametnih sustava vožnje.
LEAPMOTOR T03 – kompaktni gradski automobil koji oduševljava kombinacijom tehnologije, sigurnosti (5 Euro NCAP zvjezdica) i dostupnosti.
LEAPMOTOR B10 – limuzina s elegantnim linijama i hibridnom tehnologijom koja stiže u prvom kvartalu 2026. godine.
OMODA 5 i OMODA 5 EV – modeli koji spajaju futuristički dizajn i elektrificiranu snagu, donoseći „art in motion” filozofiju brenda.
OMODA 9 – luksuzni crossover s premium dizajnom i vrhunskom udobnošću.
JAECOO 7 i JAECOO 7 SHS – SUV modeli s naprednim pogonom i sofisticiranim interijerom, stvoreni za vozače koji traže pustolovinu i sigurnost u svim
JAECOO 5 – kompaktan, ali snažan SUV koji postavlja nova mjerila
Nova era mobilnosti u Rijeci
“Naš cilj je ponuditi više od samih automobila – želimo stvoriti iskustvo koje spaja tehnologiju, dizajn i emociju. Ovi brendovi savršeno utjelovljuju filozofiju buduće mobilnosti, a ponosni smo što upravo Rijeka postaje središte te promjene,” izjavio je Siniša Krainc, direktor Krainc Auto d.o.o.
Krainc Auto već više od dva desetljeća gradi reputaciju pouzdanog partnera u autoindustriji, a današnjim korakom potvrđuje svoju poziciju regionalnog lidera u distribuciji novih generacija vozila, od električnih do hibridnih, osobnih i gospodarskih.
Glazba, emocije i energija
Uz svjetlosne efekte i dojmljive vizualne projekcije novih modela, uzvanici su uživali u spoju tehnologije i emocije. Damir Kedžo i Adi Šoše svojim su nastupima dali osobnu notu događaju, a cjelokupna večer bila je prožeta snažnim osjećajem zajedništva i pozitivne energije.
Događaj je zaključen riječima zahvalnosti domaćina i pozivom svima da posjete salon Krainc Auto u Kačjaku, gdje su svi predstavljeni modeli sada dostupni za razgledavanje i probne vožnje.
O Krainc Auto d.o.o.
Krainc Auto d.o.o. iz Rijeke službeni je zastupnik više svjetskih automobilskih marki, uključujući Ford, Fiat Professional, Omoda & Jaecoo, Leapmotor i Eurorepar.
Tvrtka je prepoznata po inovativnom pristupu, vrhunskoj usluzi i dugoročnoj posvećenosti zadovoljstvu klijenata.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.