Stefany predstavlja novi singl „Eden” – elegancija, senzualnost i najava prvog EP-a
Nakon što je već nizala uspjehe s prethodnim singlovima „Otrov i med“ i „Mrak“, mlada hrvatska glazbenica Stefany donosi nam novu pjesmu, koja potvrđuje njezinu svestranost, talent i sve veću prepoznatljivost na domaćoj glazbenoj sceni. Novi singl „Eden“ nastavlja tradiciju njezinih emotivnih, ali ujedno modernih pop balada, koje zrače senzualnošću, ali i elegancijom, a sve to kroz sofisticirani zvuk i duboku emocionalnu povezanost.
„Eden“ je pjesma koja na prvo slušanje uvodi u svijet intimnosti, usmjerenosti na unutarnje emocije, a s neodoljivom melodijom koja mami svaki sljedeći takt, potpuno vas obuzima. Stefany na ovom singlu donosi zreliji glazbeni izraz, a kroz riječ i ton otkriva snažnu povezanost s glazbenim stvarateljima koji stoje iza nje. Pjesmu su napisali Jan Jakovljev i Anja Grabovac, autori i njezinih prethodnih hitova. Za produkciju i aranžman odgovoran je trojac Oryng: Franko Štrbac, Borna Ledić i Marin Benja. Zajedno su stvorili pjesmu koja u sebi nosi moderni pečat pop-glazbe, a istovremeno čini čast zvučnoj tradiciji balada koje prolaze test vremena.
Iako je melodija „Edena“ savršeno usklađena s trendovima, ono što pjesmu izdvaja iz mase jest njezina duboka emocionalnost. U svakom stihu osjeti se iskrenost, kao da nas Stefany poziva da uronimo u njezine misli i osjećaje, a istovremeno nam nudi prostor za vlastitu introspekciju.
Za vizualni identitet pjesme zaslužan je Bojan Horvat, koji je u suradnji s produkcijom Studija Varaždin snimio spot, dok je Timon Terzić, kroz kameru, montažu i color grading, oblikovao vizualnu dimenziju koju pjesma zaslužuje. Emocionalnu dubinu, koja prožima cijeli spot, unosi plesna koreografija koju je osmislila Biljana Banjac, zajedno s plesačicama Ivom Marincel, Annom Nysh i Petrom Brkić. Plesom su interpretirale emotivnu priču pjesme, dajući spotu dimenziju umjetničke izraženosti koja savršeno odgovara stihu „Edena”.
Spot za pjesmu donosi vizualnu interpretaciju osjećaja povezanosti, potrage za unutarnjim spokojem, i istovremeno, nade koja zrači kroz ljubav, pa i kroz samo postojanje. Svaka scena u spotu odzvanja istom istinom – savršeni trenuci dolaze iznutra, a osjećaj postojanja i ljubavi nisu nužno vezani uz prostor ili vrijeme, već ih oblikuje trenutna emocionalna povezanost.
Za styling spota zaslužan je Bernard Lelak, dok je make-up potpisala Dora Rešetar, a frizuru izradio Ivan Pervan. Fotografski dio projekta obavio je Jan Kutle, čije su fotografije snimljene uz doprinos Mario Karlice & Belluci Bara te Tine Kadoić.
Singl „Eden” dolazi u trenutku kada je Stefany već najavila svoje glazbeno uzbuđenje – njezin prvi EP bit će dostupan na svim digitalnim platformama 5. studenog 2025. godine. Time započinje novo poglavlje u njezinoj karijeri, jer će „Eden” biti samo predvodnik glazbenog putovanja koje nam dolazi.
Stefany je time potvrdila da će, s premijernim EP-om, zasjati u još jačem glazbenom svjetlu, te pokazati da njezina glazbena putovanja ne poznaju granice. Pjesma „Eden” ujedno nas podsjeća da prava ljepota leži u jednostavnosti, a u tom jednostavnom uživanju u trenutku, Stefany će nas i dalje uveseljavati svojom glazbom koja dira dušu.
Za sve one koji žele osjetiti čaroliju ove glazbene priče, singl „Eden” dostupan je putem svih digitalnih platformi, a sama glazbena produkcija najavljuje zanimljive suradnje i projekte koji tek dolaze. S nestrpljenjem čekamo da Stefany iznese sve ono što je pripremila za nadolazeće razdoblje.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.