Plavi orkestar zapalio Varaždin: Suze, ples i euforija – Loša dokazao da legende ne stare, one samo postaju glasnije!
Arena Varaždin sinoć je gorjela u ritmu pjesama koje su obilježile djetinjstva, prve ljubavi i odrastanja generacija. Plavi orkestar, legendarni bend koji već četrdeset godina ne gubi dah ni publiku, priredio je večer ispunjenu emocijama, osmijesima i onom posebnom toplinom koju mogu stvoriti samo pjesme koje su postale dio kolektivnog sjećanja. U trenucima kada je svjetlo obasjalo pozornicu, a prvi akordi odjeknuli dvoranom, bilo je jasno da publiku čeka nešto više od običnog koncerta – čeka ih glazbeni povratak kući.
Večer je otvorio Emanuel Srpak & bend La Manch, čija je mladenačka energija i svježina oživjela publiku i napravila savršen uvod u ono što će se pokazati jednim od onih glazbenih iskustava o kojima se priča danima. Kada su se na pozornici pojavili Saša Lošić – Loša i njegovi dugogodišnji suputnici, Arena Varaždin pretvorila se u more ruku, svjetala i glasova. Uz Lošin prepoznatljiv osmijeh i šarm, koncert je započeo uz taktove koji su gotovo instinktivno podigli cijelu dvoranu na noge.
Redale su se pjesme koje su oblikovale glazbenu scenu bivše Jugoslavije i ostale dio njezine duše – od “Suada” i “Od rođendana do rođendana” do “Zelene su bile oči te” i “Ako su to samo bile laži”. Svaka je pjesma u publici probudila uspomene, zagrljaje i emocije, a dvoranom su se orili glasovi različitih generacija koje su u istom ritmu pjevale svaku riječ. Publika je disala zajedno s bendom, a Loša je s lakoćom stvarao osjećaj zajedništva, onaj neuhvatljivi trenutak kada svi prisutni osjećaju da su dio nečeg većeg.
Plavi orkestar sinoć je pokazao da glazba ne poznaje vrijeme, da melodije ne stare i da su istinski hitovi oni koji i desetljećima kasnije bude istu radost. Energija benda bila je besprijekorna, a komunikacija s publikom topla, iskrena i neposredna. Svaki pokret, svaka gesta i osmijeh na pozornici imali su onu prepoznatljivu lakoću koju mogu stvoriti samo ljudi koji iskreno vole ono što rade.
Kako je koncert odmicao, atmosfera je postajala sve intenzivnija, a publika je u zajedničkom zanosu plesala, pjevala i smijala se. U trenucima tišine, između pjesama, osjetila se posebna emocija – zahvalnost što su još uvijek tu, zajedno, i što pjesme koje su ih nekada pratila kroz život i dalje imaju istu moć.
Koncert Plavog orkestra u Varaždinu bio je mnogo više od povratka u prošlost. Bio je to dokaz da nostalgija može biti radosna, da sjećanja mogu plesati, i da glazba, kad je iskrena i bezvremenska, ima snagu ponovno povezati ljude. U svijetu koji se sve brže mijenja, Loša i njegov bend podsjetili su nas da je ponekad dovoljno samo nekoliko tonova da se vratimo sebi – i onom neponovljivom osjećaju kad je sve bilo jednostavno, a glazba sve što nam treba.
Publika je nakon posljednjih tonova još dugo ostala na nogama, pljeskom pozdravljajući bend koji im je te večeri darovao iskrenu emociju i bezvremensku energiju. Plavi orkestar još je jednom dokazao da ne samo da ne stari – nego s godinama postaje još snažniji, emotivniji i važniji. Varaždin je te večeri bio jedno veliko srce koje kuca u ritmu njihovih pjesama, a svaka nota odzvanjala je kao podsjetnik da prave stvari nikada ne izlaze iz mode.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.