Suradnja je predstavljena kroz raskošni video u režiji Josepha Kahna, koji su na svojim društvenim mrežama premijerno prikazale Mariah i Sephora, a prikazan je i na impresivnom LED ekranu na Times Squareu. Scena se odvija u blještavoj glam-sobi sa Sephorinim potpisom koja pripada Mariah i u kojoj nestašni vilenjak, kojeg glumi Billy Eichner, pokušava ukrasti njezine omiljene beauty proizvode i pomutiti joj blagdansku čaroliju. U prepoznatljivom stilu pjevačica na kraju trijumfira, uzvikujući “It’s time!” i leti u sjajnim saonicama u svijet prepun snježnog sjaja, svjetlucanja i topline, prizivajući onaj osjećaj uzbuđenja koji najavljuje početak prosinca.
Mariah Carey tom je prigodom izjavila kako blagdani za nju predstavljaju vrijeme radosti, dijeljenja i ljepote, a suradnju sa Sephorom opisala je kao priliku da spoji unutarnji osjećaj glamura s vanjskim sjajem koji donosi blagdanska šminka. Zena Arnold, direktorica marketinga Sephore, istaknula je da ovogodišnja kampanja slavi “glimmers” – male trenutke radosti koje darivanje i ljepota mogu probuditi – te da nitko ne utjelovljuje taj osjećaj bolje od Mariah Carey u blagdanskom razdoblju.
Objava spota poklopila se s početkom Sephorine tradicionalne kampanje “Give Something Beautiful” i popularnog Sephora Savings Eventa, koji obožavateljima omogućuje da pronađu limitirana blagdanska izdanja i posebno odabrane proizvode s potpisom same Mariah. U središtu svega nalazi se ideja o darivanju koje nadilazi materijalno i podsjeća na trenutke nježnosti, pažnje i sjaja koji prate svaki osmijeh i svaku kap parfema.
Mariah Carey, koja je prodala više od 200 milijuna albuma diljem svijeta i ostvarila rekordnih 19 singlova na vrhu Billboardove ljestvice, ostaje nedodirljiva u svojoj poziciji globalne ikone. Njezina pjesma “All I Want for Christmas Is You” već tri desetljeća predstavlja zvukovni simbol blagdanske sezone, a svake se godine vraća kao soundtrack topline, nostalgije i zajedništva. Uz pet osvojenih Grammyja i nebrojene nagrade koje potvrđuju njezinu iznimnu glazbenu i autorsku karijeru, Mariah ostaje umjetnica koja spaja generacije i donosi optimizam u svijet.
Sephora, s druge strane, kroz ovu suradnju ponovno potvrđuje svoju misiju da ljepotu približi svakome i redefinira je kao izraz individualnosti, kreativnosti i samopouzdanja. Od svojih početaka 1969. godine do danas, brend je izgradio zajednicu od milijuna zaljubljenika u kozmetiku te postao sinonim za kvalitetu, inovaciju i raznolikost.