Luksuz s pogledom na more: Novi koncept stanovanja koji spaja životni stil i osjećaj doma
Tamo gdje se planine spuštaju prema moru, a svjetlost dana na trenutke podsjeća na san, rađa se novi koncept jadranskog života. Mjesto koje nije ni klasičan dom ni hotel, nego promišljena kombinacija oba svijeta – prostor u kojem se svaki trenutak pretvara u iskustvo.
Na Kvarnerskoj obali, u blizini Novog Vinodolskog, nastaje projekt koji mijenja pojam stanovanja uz more. Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay donosi sofisticiran spoj dizajna, komfora i prirodne ljepote, stvarajući doživljaj u kojem se luksuz ne pokazuje – on se osjeća.
Projekt obuhvaća 304 brendirane rezidencije, smještene uz hotel s potpisom renomiranog švicarskog brenda, poznatog po eleganciji i toplini svojih prostora. Riječ je o suvremenom konceptu koji spaja privatnost doma s privilegijama hotelskog života – onog u kojem se svako jutro budi uz miris mora, a večeri završavaju uz pogled koji ne traži filtere.
Interijere potpisuje londonski studio Atellior, poznat po svojoj sposobnosti da stvori prostore koji dišu. U svakoj rezidenciji, bilo da je riječ o prostranom penthouseu ili intimnom apartmanu, prevladavaju svijetli tonovi, prirodni materijali i fluidnost prostora – sklad između suvremenog luksuza i mediteranskog duha.
Ono što ovaj projekt izdvaja nije samo arhitektura, nego ideja. Svaki stan u potpunosti je namješten i spreman za useljenje, oslobađajući vlasnike svih briga oko opremanja ili održavanja. U središtu je osjećaj lakoće – onaj koji dolazi s pomno osmišljenim detaljima, od personalizirane usluge conciergea do pristupa privatnoj plaži i najvećem spa centru u Hrvatskoj.
Život u ovim rezidencijama znači više od luksuza. To je ritam dana u kojem se jutra započinju kupanjem u mirnom moru, popodneva provode uz lagani ručak s pogledom na Kvarnerski zaljev, a večeri završavaju u tišini prostora koji diše s prirodom. Vlasnici imaju pristup svim sadržajima resorta – restoranima, fitness centru, padel terenu i ekskluzivnom salonu namijenjenom samo njima.
Projekt razvija ECM Partners, investicijska tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u stvaranju vrhunskih nekretninskih projekata u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Njihova vizija ovdje je jasna – stvoriti mjesto gdje se život uz more pretvara u trajno iskustvo, a ne prolazni bijeg.
„Zaljubili smo se u ljepotu Kvarnera i željeli joj dati arhitektonsku emociju – prostor koji odražava lakoću življenja i uživanja,“ rekao je Nader Bawany iz ECM Partners. Njegove riječi možda najbolje opisuju ono što Mövenpick Kvarner Bay predstavlja: životni stil u kojem je luksuz suptilan, priroda glavna inspiracija, a osjećaj doma – trajan.
Otvorenje ovog jedinstvenog projekta planirano je za 2026. godinu, no već sada je jasno da će postati nova adresa onih koji žele više od odmora – žele način života u kojem se svaki pogled na more pretvara u osobni mir.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.