Kad se domaće spoji: Najslađa suradnja jeseni stigla je u Zagreb i nećete joj moći odoljeti
U Zagrebu se upravo dogodilo nešto što će razveseliti sve ljubitelje slastica – spoj tradicije, kvalitete i neodoljivih okusa koji mirišu na djetinjstvo. Krafneraj, prvo boutique mjesto u gradu posvećeno svježe pripremljenim, toplim krafnama, udružio je snage s jednim od najpoznatijih domaćih brendova – Podravkom. Rezultat je prava mala tvornica zadovoljstva koja donosi najslađi „collab“ ove jeseni.
U samom srcu Ilice, na broju 52, Krafneraj svakodnevno mami mirisom svježe pečenih krafni koje nastaju pred očima kupaca. Svaka krafna ovdje je jedinstvena, jer se izrađuje po principu personalizacije – kupci sami biraju punjenja, preljeve i dodatke, stvarajući vlastitu kombinaciju okusa. Iza svakog zalogaja stoji Pan-pekova originalna receptura stara više od 30 godina, poznata po mekom, prozračnom tijestu i bogatim nadjevima koji se nikada ne štede.
Ovaj put, Krafneraj ide korak dalje i spaja se s legendarnim domaćim brendom – Podravkom. U limitiranoj kolekciji dostupnoj do kraja studenoga, ljubitelji krafni mogu uživati u punjenjima s čak šest vrsta Podravka džemova – od jagode, borovnice i naranče do višanja, miješanog i šumskog voća – kao i u četiri varijante neodoljivih Lino Lada krema: Milk, Gold, Kokos i Gold Creamy. Svaka kombinacija donosi novi okusni doživljaj, a spoj poznatih domaćih proizvoda i svježe pripremljenih krafni potvrđuje da je jednostavnost često najbolji recept za savršen užitak.
Kako ističu iz Pan-peka, ova suradnja nije slučajna – ona je prirodan nastavak zajedničkih vrijednosti i posvećenosti kvaliteti. „Spoj kvalitetnih sastojaka i izvrsnosti – sve ono što i mi i Podravka njegujemo kao brendovi“, poručuju. Upravo ta sinergija tradicije i inovacije čini ovu priču posebnom – domaću, a istovremeno modernu.
Posjet Krafneraju tako postaje više od obične kupnje. To je iskustvo za sva osjetila – miris, okus i osjećaj topline koji donosi samo domaće. U vrijeme kad tražimo male radosti koje čine razliku, jedna krafna s Podravka džemom ili Lino Lada kremom možda je upravo ono što nam treba.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.