Ovako moćan komad smo čekali! U dućan hrvatskog modnog branda stigla zimska kolekcija
Ako postoji brend koji zna kako od zime napraviti modnu priču — onda je to Lexalex. Njihova nova kolekcija zimskih jakni i kaputa upravo je stigla, a sudeći po reakcijama na društvenim mrežama, ovo su komadi koji će definirati zimsku sezonu 2025./2026.
Ovo nije još jedna kolekcija. Ovo je pozivnica u svijet profinjenosti, udobnosti i suzdržane elegancije. Sve počinje s kaputom — onim koji nije samo komad tkanine, već stav, svojevrsni modni štit koji grije, oblikuje siluetu i daje samopouzdanje.
Dugi krojevi od mekane, luksuzne vune, diskretni krzneni detalji koji se mogu skidati i pojas koji naglašava struk — Lexalex kaputi savršeno spajaju klasiku i suvremenost. U paleti od cappuccino bež, nebesko plave i crne, svaki komad priča priču o ženi (ili muškarcu) koji zna što želi i zna to nositi.
Toplina u boji, teksturi i stavu
U Lexalex svijetu toplina nije samo fizički osjećaj — ona je emocija. To je sigurnost kroja, mekoća materijala i onaj osjećaj da vas odjeća ne ograničava, već nadopunjuje.
Voluminozni šalovi i kape u pastelnim nijansama donose nježnost i mekoću koja se rijetko viđa. Svaki detalj, od tkanine do završne obrade, odaje estetiku luksuza bez pretjerivanja.
A onda dolazi kontrast. Puffer jakne koje redefiniraju urbani luksuz. Sjajne površine koje reflektiraju svjetlo, raskošno krzno koje grli lice i volumen koji daje moć — Lexalex je dokazao da i najhladniji dan može izgledati glamurozno.
Crvena je odvažna. Crna je snažna. Bež je sofisticirana. A ono što ih spaja je poruka: zima je vaše modno platno.
Lexalex: zima koja traje duže od sezone
Lexalex ne slijedi trendove — on ih stvara. Svaki njihov komad dizajniran je da traje, da preživi više sezona i da postane dio osobnog stila, a ne samo prolazna moda.
Ovo nisu jakne koje prate vrijeme. Ovo su jakne koje ga oblikuju.
Cijela kolekcija dostupna je u trgovini Lexalex (Amruševa 5, Zagreb) i na lexalexstudio.com. Ako ste tražili modni dokaz da je zima najstylish doba godine, upravo ste ga pronašli.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.