Nova Miss Hrvatske Ema Helena Vičar: „Želim biti glas mladih žena koje se ne boje sanjati i pritom ostati svoje“
Te večeri kad su se svjetla reflektora spustila na pozornicu i publika zadržala dah, Hrvatska je dobila novo lice ljepote – ono koje spaja gracioznost i inteligenciju, tradiciju i modernost. Ema Helena Vičar, 23-godišnja Zagrepčanka s međunarodnim sjajem, okrunjena je kao 30. Miss Hrvatske i time stekla pravo da idućeg proljeća zablista na svjetskoj pozornici izbora za Miss svijeta.
„Cilj mi je motivirati mlade žene da vjeruju u sebe, ulažu u znanje i ostanu autentične bez obzira na pritiske“, izjavila je nova Miss, potvrđujući da je njezin pogled na ljepotu daleko dublji od onog što kamera vidi.
Ema Helena nije samo lice – ona je priča o ambiciji, obrazovanju i društvenoj odgovornosti. Trenutno živi u Monaku, gdje pohađa master studij Luxury Brand Managementa na prestižnom International University of Monaco, a iza sebe već ima diplomu međunarodnog poslovanja na Sveučilištu Libertas te završenu poslovnu školu Experta.
Kao osnivačica vlastitog modnog brenda, spaja održivost, estetiku i poduzetništvo – tri vrijednosti koje čine temelj njezina životnog stila. Aktivna je članica poduzetničkih i volonterskih inicijativa, te vjeruje da svaka mlada žena može uspjeti ako ostane vjerna sebi i svojim vrijednostima.
„U svijetu u kojem su vanjski pritisci sve jači, želim pokazati da se autentičnost isplati. Da je obrazovana, empatična i samosvjesna žena nova definicija ljepote“, poručila je Ema Helena.
Ove godine, izbor za Miss Hrvatske nije bio samo glamurozan događaj – bio je i hommage hrvatskoj tradiciji. Djevojke su na sceni prošetale u narodnim nošnjama svojih županija, ponosno noseći tkanine i motive koji čuvaju priče prošlih generacija. Publika je mogla uživati u raskoši čipke, zlatoveza i boja koje pričaju o bogatstvu naše zemlje – od slavonskih rukava do dalmatinskih marama.
Uz vjenčanice Nikolina, tijare Gemstone gallery i make-up umjetnost Profokusa i Blowout bara, večer je bila spoj elegancije i simbolike.
Među osam najboljih finalistica istaknule su se Jana Biondić, Marinka Andraković, Zara Hurtić, Andrea Bošnjak, Izabela Šporčić, Martina Blažević, Ivana Krajina i, naravno, Ema Helena Vičar.
Put prema Miss svijeta: ljepota sa svrhom
Krunidbom započinje novo poglavlje – pripreme za Miss World 2025., natjecanje koje okuplja više od 130 djevojaka iz cijelog svijeta. Ema će kroz projekt “Beauty with a Purpose” – Ljepota sa svrhom predstavljati Hrvatsku, ne samo kroz ljepotu, već kroz ideju da prava promjena dolazi iz znanja, empatije i angažiranosti.
Pred njom su mjeseci treninga, javnih nastupa, humanitarnih projekata i međunarodnih suradnji. No ako je suditi prema njezinoj odlučnosti i vedrini, svijet će uskoro upoznati novu ambasadoricu Hrvatske – onu koja ne nosi samo krunu, već i viziju.
Ema Helena Vičar – Miss koja nas podsjeća da ljepota nije cilj, već put
U svijetu koji često mjeri vrijednost prema površnim standardima, Ema Helena Vičar donosi osvježenje – poruku samopouzdanja, obrazovanja i unutarnjeg mira. Njezina kruna nije samo simbol pobjede, nego i poziv svim mladim ženama da vjeruju da su dovoljne – baš takve kakve jesu.
I dok se priprema za najveću svjetsku pozornicu, Hrvatska ima razloga biti ponosna – jer Ema Helena Vičar pokazuje da istinska ljepota dolazi iz znanja, karaktera i srca.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.