Traperice niskog struka, “banana torbe”, asimetrične suknje… u modu se vraćaju brojni trendovi za koje smo mislili da nikad neće ponovno postati poželjni, a među njima je svakako i tanki šal koji se nosi – bez razloga.
It-djevojke Bella Hadid i Kaia Gerber vratile su u modu stari trend
Riječ je o dugačkom, tankom šalu koji nema posebnu funkciju, a koji su dvijetisućitih godina uz raznorazne odjevne kombinacije nosili baš svi – od it-djevojaka s crvenog tepiha preko zvijezda serijala kao što su “Laguna Beach” i “The Hills” pa sve do “običnih” djevojaka koje su pomno pratile aktualne trendove.
Tanki šalovi najčešće su se nosili uz danas nezamislive kombinacije kao što su traperice niskog struka u spoju s rebrastom potkošuljom, t-shirtovi u spoju s minicama te plišane trenirke koje su bile nezaobilazan trend tog razdoblja.
Bella Hadid veliki je fan ovog trenda
Tanke šalove u novijim su kolekcijama predstavile modne kuće kao što su Celine i Miu Miu, a njihov su povratak zapečatile it-djevojke Kaia Gerber i Bella Hadid koje ih nose u raznim kombinacijama.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.