Ovo mjesto u Zagrebu mijenja rođendane zauvijek – KidZona je novi raj za djecu i roditelje
U samom centru Zagreba otvorena je nova oaza za igru, kreativnost i zajedništvo – Boutique rođendaonica KidZona, koja je već prvoga vikenda privukla osmijehe, uzbuđenje i čistu radost. Prostor je osmislila uspješna suradnja Cindy Šoštarić Hadžić i Maje Brlek Krmić koje su svojim iskustvom, entuzijazmom i ljubavlju prema djeci stvorile mjesto gdje igra postaje iskustvo, a proslava rođendana pretvara se u avanturu.
Interijer KidZone odiše nježnošću i stilom – pastelni tonovi, moderni detalji i konceptualni dizajn odražavaju pažnju prema svakoj komponenti prostora i prema svakom djetetu koje će ući. Dizajnerice Ivana Bucković i Sanja Kolarić Piplica potpisuju ovaj jedinstveni vizualni doživljaj, kreirajući šest zona namijenjenih razvoju mašte, kretanja, simboličke igre, istraživanja, građenja te opuštanja i izražavanja.
Svaka zona osmišljena je s pedagoškom svrhom – to nije samo zabava, već i razvoj psihosomatskih i emocionalnih vještina djeteta. Na otvorenju su roditelji i djeca mogli uživati u mađioničarskim trikovima, face-painting kutku i bio je prisutan štulaš – sve kako bi trenutak bio nezaboravan i ispunjen čarolijom.
Među uzvanicima su bile istaknute javne osobe i influenceri koji su svojim dolaskom podržali viziju KidZone kao prostora koji spaja generacije i pomaže roditeljima da zajedno s djecom istražuju svijet igre i osjećaja. KidZona nema cilj biti isključivo rođendaonica – planovi uključuju edukativne seminare, predavanja za roditelje i teme koje jačaju odnos roditelja i djece, potiču kreativnost, igru i razvoj. Partner projekta, Balon Centar, osigurao je da svaka proslava postane tematski doživljaj, čime svaka posjeta KidZoni ima posebnu priču.
Roditelji su naglasili kako je za njih važno pronaći mjesto gdje djeca neće biti samo gosti na proslavi nego aktivni sudionici vlastite radosti i igre. KidZona pokazuje da u vremenu u kojem je ritam života ubrzan, postoji prostor gdje se može stati, osmisliti, istražiti i jednostavno biti – i to zajedno s onima koje volimo. Novi koncept rođendaonice u Zagrebu nije samo trend – on je odgovor na želju za kvalitetnim, svjesnim i radosnim odrastanjem djece.
U tom smislu KidZona postaje simbol modernog roditeljstva koje zna da igra nije samo prolazna aktivnost nego osnovni jezik djeteta. Svaka bojica, svaki pokret, svaka zona u prostoru zamišljena je s pažnjom i ljubavlju – i to se vidi i osjeća. Za roditelje koji žele darovati djeci više od torte i balona, KidZona je mjesto gdje se daruje iskustvo. To je proslava koja traje, ostaje u sjećanju i potiče rast. Zagreb ima najveseliju zonu – i ona čeka da vi i vaše dijete zakoračite i stvorite svoju priču.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.