HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Oni su naraštaj koji na društvenim mrežama svakodnevno filtrira informacije, ali odbija filtrirati stvarnost. Ne kupuju statusne simbole, nego pouzdane suputnike. Žele znati što točno dobivaju, koliko to vrijedi i tko stoji iza toga, bez pretjerivanja koje stvara prašinu umjesto povjerenja.

Kada je iskrenost postala najpoželjniji luksuz?

Nekad se glamur mjerio logotipima i brojem zvjezdica. Danas se mjeri istinom. U tome da znaš da je ono što kupuješ doista ono što ti je obećano. Da nećeš morati proučavati fusnote veličine mravlje šape niti gutati pomodne izraze koji zapravo ne znače ništa.

Transparentnost je prešla iz kategorije „lijepo je imati“ u uvjet bez kojeg više ne prolazimo dalje. U komunikaciji smo sve manje tolerantni prema izmotavanju, a sve više nagrađujemo brendove koji govore jasno: čak i kad to znači priznati ograničenja, umjesto glumiti da ih nema.

U eri u kojoj se sve može fotošopirati, nefiltrirana istina postala je najskuplji trend.

TELEMACH

Primjeri iz života koji govore sve

Svi imamo prijateljicu koja na Instagramu objavi story svoje jutarnje kave s natpisom „bez filtera“. Ljudi to obožavaju. Zašto? Ne zbog kave. Nego zato što je autentičan trenutak važniji od savršene kompozicije.

Tu su i razgovori o kupovini nove usluge ili gadgeta. Nekad smo nasjedali na „ograničenu ponudu“ ili „najbolje na tržištu“, pa se iznenadili kad su računi postajali sve veći, a brzina svega postajala sve sporija. Danas pitamo: koliko je stvarno? Koliko ću platiti i što točno dobivam?

Internet je postao naš najbliži suradnik u otkrivanju istine. Čitamo recenzije, uspoređujemo iskustva, brže prepoznajemo blef nego što netko može izgovoriti riječ „ekskluziva“.

Kada brend prestaje biti reklama i postaje partner

Iskreni brendovi više se ne skrivaju iza trikova. Oni znaju da je korisnik pametan, informiran i da ima izbor. I zato se ponašaju kao ljudi koje želimo u svom društvu: pouzdani, konkretni, s dozom samoironije i zdravog razuma.

U telekom svijetu, gdje se često prodaje „najbrže“, „najjače“ i „neponovljivo“, postoji i drugačiji pristup. Telemach je primjer brenda koji odlučno zaobilazi jeftina pretjerivanja. Umjesto glamura koji traje do prve granice mobilnog interneta, oni ulažu u stabilnost, jasnu komunikaciju i vrijednost koja se osjeća svaki dan.

Ne trude se glumiti nešto što nisu, nego grade lojalnost na kvaliteti koju prepoznaš čim uključiš uređaj. Kada ti netko ponudi jednostavno rješenje koje radi bez komplikacija, to je danas najveći luksuz.

TELEMACH

Iskrenost se isplati: I brendovima i nama

Kada brend nešto obeća i to doista ispuni, nastaje vrsta povjerenja koja se ne može kupiti agresivnim oglasima. Povjerenje koje se skuplja polako, kao omiljena playlista, i s vremenom postaje dio svakodnevice.

Generacija Z i milenijalci, koliko god se voljeli šaliti na vlastiti račun, u jednoj stvari ne znaju popustiti. Ako im ne govoriš istinu, oni će otići. Odmah. A kad im je daješ, postaju tvoji najbolji ambasadori. I to ne zato što im kažeš da jesu, nego zato što to žele biti.

Najcool je biti stvaran

Iskrenost je ušla na crveni tepih i ne planira otići. Brendovi koji je nose bez nelagode, koji otvoreno govore o svojoj ponudi i ne boje se reći „mi to radimo ovako“, brzo postaju omiljeni suputnici u našim digitalnim i stvarnim avanturama.

Ne trebamo više kazališne scenografije da bismo se osjećali dobro. Trebamo ljude i brendove koji nas ne pokušavaju impresionirati, nego razumjeti.

Najčvršći temelj povjerenja počinje upravo ondje gdje prestaju jeftine parole, a počinje istina.

*Sadržaj nastao u suradnji s klijentom TELEMACH


Oznake:

anti marketing hype anti-influencer trend autentična usluga autentični brendovi autentični luksuz biramo iskrenost brend iskrenost brendovi bez filtera brendovi koji osluškuju budućnost telekoma digitalna autentičnost digitalna sloboda digitalni balans digitalni korisnici digitalni minimalizam digitalni trendovi 2025 dizajn korisničkog iskustva domaća telekom scena društvene mreže autentičnost EON usluga etičan marketing evolucija luksuza fair play marketing generacija Z navike gledanje bez reklama hrvatska tech scena hrvatski lifestyle inovacije bez buke internet bez drame internet bez lažnih obećanja internet i zdravlje internet kao svakodnevica internet sigurnost internet za kućanstva internet za sve generacije iskrena kampanja iskrena komunikacija iskrenost u marketingu iskustva korisnika jednostavnost je luksuz komunikacija s korisnicima komunikacijski trendovi korisnici preporučuju korisnici traže istinu korisnička podrška korisničko iskustvo internet kućna zabava kućni internet kupci žele istinu lifestyle analiza lifestyle potrošnja lifestyle trendovi lokalna iskustva marketing bez pretjerivanja medijska pismenost milenijalci potrošači mindful korištenje tehnologije minimalizam trend minimalizam u tehnologiji moderni dom Movember no filter pristup nove generacije potrošača novi luksuz novo lice luksuza odnos branda i korisnika održiva potrošnja online život pametna potrošnja pametne odluke kupaca pop kultura trendovi pouzdana tehnologija povjerenje u brendove praktične telekom usluge preporuka korisnika psihologija potrošača realna očekivanja realna tehnologija realne cijene realne potrebe korisnika realni luksuz slow living digitalno smart home trend stabilan internet streaming platforme streaming trendovi stvarne vrijednosti stvarni internet svjesna kupnja tech u svakodnevnom životu tehnološka jednostavnost tehnološki lifestyle telekom usluge iskustva Telemach televizija na zahtjev transparentna ponuda transparentni brendovi ugovor bez komplikacija ulaganje u kvalitetu urbana svakodnevica UX u telekomu vrijednost usluge zadovoljstvo internetom

druge vijesti