Zašto je iskrenost u vezi s tehnologijom seksi: Internet koji ne laže
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Iskrenost je postala nova poželjna karakteristika tehnologije. Ona je seksi zato što štedi živce, vrijeme i očekivanja koja se ne ostvare. Danas je glamuroznije imati internet koji drži riječ nego najnoviji mobitel koji sve radi, osim onoga što tebi treba. Živimo u trenutku kada je transparentna tehnologija statusni simbol, a ne blještavi gadget koji te ostavlja u tišini baš kad želiš pogledati finale omiljene serije.
Manje pretvaranja, više stvarnosti: digitalni detox kao luksuz za mozak
Sve više ljudi priznaje da se osjeća bolje kada malo pobjegne od stalnih notifikacija. Digitalni detox više nije rezerviran samo za wellness vikende u planinama, nego i za obično popodne kada odlučiš biti prisutan u svom životu.
U tom povratku sebi, internet i televizija postaju nešto poput tihe podrške. Ne žele te ometati. Ne žele ti prodavati nerealne priče. Žele jednostavno funkcionirati, da bi ti mogao biti usredotočen na ono što zaista voliš.
Mindfulness nije samo disanje uz mirisnu svijeću, nego i trenutak kada znaš da ti se serija neće smrznuti baš kada napokon sjedneš na kauč. To je mentalni mir koji se cijeni jednako kao i dizajnerska torbica.
Kada je internet poput dobrog partnera
Sve više ljudi želi usluge koje ne glume nego isporučuju.
“Mene ne zanima tko ima najljepšu reklamu. Zanima me radi li internet kako treba dok radim od doma.” kaže Ivana, grafička dizajnerica iz Zagreba.
“Ako mi netko kaže da je instalacija jednostavna, želim da to uistinu bude tako. Ne da zovem rođaka, prijatelja i onog jednog susjeda koji zna ‘nešto o kablovima’.” smije se Tomislav, koji je nedavno opremao novi stan.
I tu se otvara prostor za brendove koji se ne skrivaju iza trikova i velikih slogana. Kada telekom donese stabilnu vezu koja se ne ponaša kao hirovito romantično poznanstvo, kada cijena ostane ista i nakon nekoliko mjeseci, kada korisnička podrška ne zvuči kao robot, nego su to pravi ljudi koji žele pomoći – e to je nova definicija privlačnosti!
Jedna korisnica kaže: “Znam da je sve u redu kod kuće čak i kad nisam tamo. Uključim televizor i ne razmišljam o tome hoće li raditi. To je sloboda.”
Tehnologija, kada je iskrena, daje osjećaj sigurnosti. A sigurnost je danas najpoželjnija stvar na svijetu.
I upravo tu Telemach dolazi kao primjer jednostavnosti i pouzdanosti. Njihova EON ponuda spaja stabilan internet i bogat televizijski sadržaj u jednom paketu, tako da ne moraš brinuti hoće li signal iznevjeriti baš kad se najviše opuštaš. Instalacija je brza i intuitivna, a upravljanje uslugama je jasno i pregledno, bez nepotrebnih komplikacija. Uz EON aplikaciju možeš pristupiti omiljenim serijama i filmovima bilo kada, bilo gdje, a uz kvalitetnu internetsku vezu streaming te neće iznevjeriti ni u najnapetijim trenucima. Transparentnost cijena i jednostavna korisnička podrška dodatno grade osjećaj sigurnosti, onaj osjećaj da možeš potpuno uživati u sadržaju bez stresa. Kada tehnologija ovako funkcionira, zapravo postaje tiha podrška, poput partnera koji je tu kad ga trebaš, ali ne iskače iz kadra kada živiš svoj život.
Ljepota stvarnog iskustva
Možda zvuči romantično, ali ispada da zapravo volimo tehnologiju koja nas ne pokušava osvojiti lažnim sjajem. Manje je seksi obećanje “najbolje mreže u povijesti”, a više realno korištenje bez nerviranja.
Zato se sve više hvali iskustvo iz stvarnog života, umjesto uvjeravanja kroz reklamu. To su oni trenuci kada aplikacija radi glatko, signal je konstantan i televizija nudi sadržaj zbog kojeg se okuplja cijela obitelj, a ne samo da uređaj stoji kao dekor.
Jer što će nam najskuplji gadget ako ga veza ostavlja na cjedilu? Što će nam brend koji priča priču u koju čak ni on sam ne vjeruje?
Transparentnost je nova privlačnost
Iskrenost je postala poželjna i u odnosu s brendovima. Ljudi žele znati što dobivaju. Žele komunikaciju koja ne skriva važne informacije u fusnotama i koja ne koristi riječi kao sjajilo za usne. Sve više se cijeni izravan govor: ovako radimo, ovo te čeka, ovako izgleda iskustvo.
Telekom operatori koji razumiju taj pomak dobivaju povjerenje. A povjerenje je, baš kao i u ljubavnoj vezi, kapital koji se teško osvaja, a brzo izgubi.
“Prije sam naglo gubio signal baš usred utakmica. Sada se to ne događa. I ne moram svaki put istraživati što je pošlo po krivu. To je luksuz.”, kaže Luka, strastveni navijač koji radi od doma.
Ništa nije glamuroznije od stabilnosti koja ti dopušta da se opustiš.
Tehnologija koja nas vraća nama
Danas ne želimo tehnologiju koja nas uvlači u hiperprodukciju sadržaja i lažnih usporedbi. Želimo tehnologiju koja nas podržava dok živimo stvarne trenutke.
Možda smo se zasitili sjajnih trikova. Možda smo se umorili od glumljenja savršenog života. Možda smo odlučili da ne želimo trošiti vrijeme na ispravljanje nečega što bi trebalo raditi besprijekorno.
Pravi luksuz je kada internet postane nevidljiv, jer sve funkcionira kako treba. Kada televizija bude izvor radosti, a ne frustracije. Kada tehnologija kaže istinu, a ne priča bajke.
I zato, u eri u kojoj se toliko toga glumi, najpoželjniji partner je onaj koji nam ne laže. Onaj koji te prati u pozadini dok ti živiš svoj život u prvom planu.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Xiaomi je tijekom događanja u Muenchenu na kojem je predstavio novu Xiaomi 15T seriju, najavio i niz proizvoda koji proširuju AIoT portfelj tvrtke na globalnom tržištu: Xiaomi Watch S4 41 mm, Xiaomi Open Wear Stereo Pro, Xiaomi Robot Vacuum 5, Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro te Xiaomi Smart Camera C701. Osim ovih uređaja, na hrvatsko tržište početkom 2026. godine stići će i Xiaomi hladnjak i perilica s naprednim funkcijama za pametni dom.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.