Kako stvarno izgleda novinarstvo koje ti mijenja pogled na život?
Andrija Jarak je sjedio nasuprot Barbare Kolar u studiju TOP RADIJA i govorio o pričama koje su ga oblikovale, pričama koje ne dopuštaju da ostaneš ravnodušan i koje te tjeraju da razmišljaš o ljudima i svijetu oko sebe. Njegov glas nosio je težinu iskustava koja nadilaze televizijski ekran, a istovremeno otkriva koliko je ljudska priča moćna sama po sebi. U serijalu „Dosje Jarak“ ništa nije inscenirano, svaki kadar nosi vlastitu težinu i svaka priča traži vrijeme da se dosegne njezin puni oblik.
Snimanja koja su ga obilježila nisu bila laka, ali upravo ta iskustva oblikovala su njegov pogled na novinarstvo. Kornatska tragedija, miris izgorjelog ljudskog tijela, prvi odlazak u Srebrenicu i susreti s majkama koje su izgubile djecu ostali su urezani u njegovoj svijesti, kao i priče silovanih žena iz Vukovara, roditelja Ivane Hodak i razgovori sa svjedocima koji nisu mogli naći riječi. Sve te situacije donijele su mu razumijevanje da novinarstvo nije samo posao već oblik života, i da svaki intervju, svaka snimka i svaki razgovor zahtijevaju poštovanje prema onome tko stoji pred kamerom.
Novinarstvo kao životni put
U razgovoru je otkrio koliko je proces dokumentarnog novinarstva dugotrajan i zahtjevan, koliko se pažnje mora posvetiti svakom detalju i koliko je važno da priča sama sebe ispriča. Od dogovaranja gostiju i snimanja, do montaže koja traži mjesecima strpljenja, sve se odvija s uvjerenjem da je autentičnost važnija od brzine i senzacije. Jarak vjeruje da sloboda u novinarstvu nije nešto što ti se daruje, već nešto za što se moraš izboriti i za što se moraš boriti, čak i kada se čini da nitko ne sluša.
Priče koje oblikuju njegov život, kao i njegovo novinarstvo, podsjećaju da istina nije uvijek ugodna, ali je nužna. Svaka epizoda, svaka minuta i svaki intervju s ljudima koji su prošli kroz tragedije i nepravde, nosi težinu, ali i smisao. Tako je nastala i priča o Sretku Kaliniću, u kojoj istraživačka novinarka Marijana Čikić uspijeva doći do rijetkog intervjua, a ishod emisije mijenja sudske odluke i donosi pravdu obiteljima. Takvi trenuci pokazuju kako istraživačko novinarstvo može imati stvaran učinak, izvan ekrana, i koliko je važno da priče dođu do publike koja je spremna slušati i razumjeti.
Andrija Jarak ne krije da ga novinarstvo i dalje ispunjava, da mu je svaki dan prilika da nauči nešto novo, da se suoči s ljudskim pričama i da svoje iskustvo prenese publici. Vjeruje da budućnost novinarstva pripada onima koji se ne boje postavljati pitanja, tražiti istinu i donositi priče koje izazivaju razmišljanje, jer samo tako profesija zadržava svoj smisao i težinu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.