HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svoj profesionalni put započela je vrlo rano, vođena idejom da menadžment ne mora biti stroga hijerarhija, nego prostor u kojem rastu ljudi, ideje i zajednice. Upravo ta filozofija dovela ju je do toga da od Termi Sveti Martin stvori prvu europsku destinaciju temeljenu na konceptu Healthnessa, koji povezuje zdravlje, održivost i svjesno življenje. U njezinu viziju utkano je razumijevanje suvremenog gosta, koji više ne traži samo odmor, već smisleni bijeg – mjesto na kojem se vraća sebi, prirodi i ritmu koji ne traži više nego što može dati.

Nuša Korotaj, Terme Sveti Martin, održivi turizam u Hrvatskoj, žensko poduzetništvo, liderstvo, žene u turizmu, Healthness, održivost, ESG strategija, Green Key, EU Ecolabel, EMAS certifikat, hrvatski turizam, kontinentalni turizam, poduzetništvo žena, razvoj zajednice, liderica, nagrada Stvaratelji za stoljeća, hotelski menadžment, održivi razvoj, destinacijski menadžment, održive prakse, zelene inicijative, hotelijerstvo, žene u biznisu, poslovno vodstvo, fleksibilno radno vrijeme, wellbeing turizam, hrvatske terme, turizam i održivost, inovacije u turizmu, održivi hoteli, odgovorni turizam, poslovna etika, ESG standardi, društvena odgovornost, hrvatske liderice, women in leadership, ženska snaga, hrvatske poduzetnice, ekološki turizam, green hospitality, hotelski brendovi, poslovna inspiracija, turistički sektor, poslovna transformacija, suvremeni menadžment, žensko liderstvo, zeleno poslovanje, hrvatski wellness, slow tourism, zelene destinacije, europski certifikati, ekologija, odgovorno poslovanje, wellbeing, healthness koncept, transformacija turizma, poslovna vizija, žene koje inspiriraju, menadžment u turizmu, hrvatski hotelijeri, razvoj turizma, poslovni uzori, održiva budućnost, održiva Hrvatska, transformacija poslovanja, razvoj zajednice, lokalna ekonomija, turizam i ekologija, hrvatske poslovne žene, žensko vodstvo, empatija u biznisu, menadžment žena, women empowerment, poslovna održivost, poduzetništvo i održivost, turizam budućnosti, lifestyle u Hrvatskoj, hotelski sektor, poslovne nagrade, zelene politike, društveno odgovorno poslovanje, hrvatski resorti, ekoturizam, poslovna kultura, hrvatska ekonomija, women in business, green leadership, eco resort, poslovna vizionarica, ESG model, održivi hotelijeri, liderica u turizmu, hrvatske top menadžerice, transformacija destinacija.

Liderstvo koje diše ljudskost i održivost

Kada govori o svom timu, Nuša Korotaj uvijek ističe ljude prije rezultata. U njezinu pristupu vođenju nema mjesta za rigidne strukture, nego za razumijevanje, fleksibilnost i povjerenje. U Termama Sveti Martin uvela je praksu fleksibilnog radnog vremena, digitalizirala interne procese i potaknula stvaranje radnog okruženja u kojem se svatko osjeća dijelom cjeline. Pod njezinim vodstvom uvedena je i sveobuhvatna ESG strategija, kojom resort sustavno promiče održivost – od smanjenja potrošnje energije i vode do potpune eliminacije jednokratne plastike.

Zahvaljujući toj viziji, Terme su postale prvi hotel u Hrvatskoj s EU Ecolabel certifikatom, dobitnik priznanja Green Key i kandidat za EMAS certifikat – najviši europski standard u upravljanju okolišem. No, ono što ih čini posebnima nije samo impresivna dokumentacija, nego osjećaj zajedništva i poštovanja koji se osjeća u svakom dijelu resorta. Sve je to rezultat njezina dubokog razumijevanja da je održivost više od trenda – to je način života koji traži i poslovnu i osobnu dosljednost.

Nuša Korotaj, Terme Sveti Martin, održivi turizam u Hrvatskoj, žensko poduzetništvo, liderstvo, žene u turizmu, Healthness, održivost, ESG strategija, Green Key, EU Ecolabel, EMAS certifikat, hrvatski turizam, kontinentalni turizam, poduzetništvo žena, razvoj zajednice, liderica, nagrada Stvaratelji za stoljeća, hotelski menadžment, održivi razvoj, destinacijski menadžment, održive prakse, zelene inicijative, hotelijerstvo, žene u biznisu, poslovno vodstvo, fleksibilno radno vrijeme, wellbeing turizam, hrvatske terme, turizam i održivost, inovacije u turizmu, održivi hoteli, odgovorni turizam, poslovna etika, ESG standardi, društvena odgovornost, hrvatske liderice, women in leadership, ženska snaga, hrvatske poduzetnice, ekološki turizam, green hospitality, hotelski brendovi, poslovna inspiracija, turistički sektor, poslovna transformacija, suvremeni menadžment, žensko liderstvo, zeleno poslovanje, hrvatski wellness, slow tourism, zelene destinacije, europski certifikati, ekologija, odgovorno poslovanje, wellbeing, healthness koncept, transformacija turizma, poslovna vizija, žene koje inspiriraju, menadžment u turizmu, hrvatski hotelijeri, razvoj turizma, poslovni uzori, održiva budućnost, održiva Hrvatska, transformacija poslovanja, razvoj zajednice, lokalna ekonomija, turizam i ekologija, hrvatske poslovne žene, žensko vodstvo, empatija u biznisu, menadžment žena, women empowerment, poslovna održivost, poduzetništvo i održivost, turizam budućnosti, lifestyle u Hrvatskoj, hotelski sektor, poslovne nagrade, zelene politike, društveno odgovorno poslovanje, hrvatski resorti, ekoturizam, poslovna kultura, hrvatska ekonomija, women in business, green leadership, eco resort, poslovna vizionarica, ESG model, održivi hotelijeri, liderica u turizmu, hrvatske top menadžerice, transformacija destinacija.

Njezin utjecaj prelazi granice turizma. Kao liderica nove generacije, postala je simbol onoga što se danas naziva održivi turizam u Hrvatskoj – model koji povezuje profit s odgovornošću, a uspjeh s empatijom. U suradnji s lokalnim OPG-ovima, školama i kulturnim udrugama, razvija projekte koji pokazuju da razvoj destinacije ne znači uništavanje njezine autentičnosti, već njezino osnaživanje.

Nagrada Stvaratelji za stoljeća stoga je više od priznanja za uspjeh. Ona je potvrda da se dosljednošću, znanjem i povjerenjem može promijeniti čitava industrija. I da je ponekad dovoljno da jedna žena – svojom mirnom upornošću – dokaže da poduzetništvo može imati srce, a turizam dušu.


Oznake:

destinacijski menadžment društvena odgovornost društveno odgovorno poslovanje eco resort ekologija ekološki turizam ekoturizam EMAS certifikat empatija u biznisu ESG model ESG standardi ESG strategija EU Ecolabel europski certifikati fleksibilno radno vrijeme green hospitality Green Key green leadership Healthness healthness koncept hotelijerstvo hotelski brendovi hotelski menadžment hotelski sektor hrvatska ekonomija hrvatske liderice hrvatske poduzetnice hrvatske poslovne žene hrvatske terme hrvatske top menadžerice hrvatski hotelijeri hrvatski resorti hrvatski turizam hrvatski wellness inovacije u turizmu kontinentalni turizam liderica liderica u turizmu liderstvo lifestyle u Hrvatskoj lokalna ekonomija menadžment u turizmu menadžment žena nagrada Stvaratelji za stoljeća Nuša Korotaj odgovorni turizam odgovorno poslovanje održiva budućnost održiva Hrvatska održive prakse održivi hoteli održivi hotelijeri održivi razvoj održivi turizam u Hrvatskoj održivost poduzetništvo i održivost poduzetništvo žena poslovna etika poslovna inspiracija poslovna kultura poslovna održivost poslovna transformacija poslovna vizija poslovna vizionarica poslovne nagrade poslovni uzori poslovno vodstvo razvoj turizma razvoj zajednice slow tourism suvremeni menadžment Terme Sveti Martin transformacija destinacija transformacija poslovanja transformacija turizma turistički sektor turizam budućnosti turizam i ekologija turizam i održivost wellbeing wellbeing turizam women empowerment women in business women in leadership zelene destinacije zelene inicijative zelene politike zeleno poslovanje žene koje inspiriraju žene u biznisu žene u turizmu Ženska snaga žensko liderstvo žensko poduzetništvo žensko vodstvo

druge vijesti

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025