Zašto svatko tko trči mora znati za utrku FundRace u Termama Sveti Martin?
U zraku Termi Sveti Martin u listopadu već se osjeća puls koji nadilazi samu ideju sportskog natjecanja, jer utrka FundRace ne mjeri samo brzinu, nego svaku namjeru, svaki korak i svaki osmijeh koji sudionici ostavljaju iza sebe dok prelaze brežuljke Međimurja i prolaze kraj termalnih izvora.
Ona spaja jednostavnu radost kretanja s nevidljivom snagom zajedništva i onim osjećajem koji nastaje kada pojedinac postaje dio veće priče, priče u kojoj se svaka startnina, svaka investicija u vlastite noge, pretvara u stvarnu pomoć onima kojima je najpotrebnija. Utrka FundRace ovim putem stvara rijetku harmoniju sporta, odgovornosti i osobnog doživljaja prirode, gdje svaki korak vrijedi dvostruko, ne samo za tijelo nego i za srce.
Kada natjecateljski duh susreće društvenu odgovornost
Trčanje stazom koja se proteže među zelenim brežuljcima, dok se u daljini vide mirni termalni izvori, nije samo fizički izazov; ono je tihi dijalog s prirodom i vlastitim mogućnostima, razgovor u kojem tijelo i um pronalaze ravnotežu. Organizatori, zajedno s volonterima i lokalnom zajednicom, oblikuju okvir u kojem utrka FundRace postaje iskustvo za sve generacije, mjesto gdje djeca, rekreativci i profesionalci zajedno pronalaze ritam, a svaki korak nosi značenje koje nadilazi same sekunde provedene na stazi. Ovdje se sport susreće s etikom i zajedništvom, a svatko tko sudjeluje pridonosi nečemu što ostaje iza njega, dok zvuk vlastitih koraka ispunjava prostor toplinom i energijom koju nosi zajednica.
Sudionici će osjetiti da ovaj događaj nije ograničen na sportski segment, jer cijeli resort postaje prostor življenja, gdje wellness, gastronomska ponuda i animacije za djecu postaju prirodan nastavak utrke, a svaka interakcija podsjeća da kretanje može biti čin pažnje prema sebi i drugima. Utrka FundRace potvrđuje kako sport, odgovornost i priroda mogu živjeti zajedno, a svatko tko se odluči pojaviti postaje dio iskustva koje nadilazi jednostavnu statistiku vremena i rezultata.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.