U svijetu Marka Pollaka svaki cvijet ima priču, a svaki detalj – emociju
U kampanji za Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan „Detalji koji čine razliku“, pojavio se Marko Pollak, jedan od najpoznatijih domaćih cvjetnih dizajnera i wedding planera, čiji osjećaj za sklad i estetiku savršeno odražava filozofiju Xiaomi 15T serije: da se ljepota krije u detaljima.
Budući da je odrastao u obitelji cvjećara, Pollak je odmalena znao da će njegov svijet biti ispunjen bojama i mirisima, te da će biti kreativac koji kroz cvijeće prenosi emocije. „Cvijeće za mene nije samo dekoracija, nego osjećaj. Svaki aranžman ima svoj razlog i značenje, jer u svemu što radim tražim autentičnost i ljepotu – u bojama, prostoru i ljudima.“
Iako je dugi niz godina sinonim za kvalitetu i kreativnost u svijetu cvjetnih aranžmana, Pollak svoju veliku strast pronalazi i u organizaciji vjenčanja. Kao osnivač Pollak Luxury Weddings & Events i brenda Pollak Flowers, tijekom godina razvio je prepoznatljiv stil koji spaja bezvremensku eleganciju i autentičnost svakog para koji mu je dao povjerenje.
Budući da već više od petnaest godina osmišljava i realizira vjenčanja diljem Hrvatske na lokacijama od Dubrovnika i Opatije, preko Splita i Istre, do Zagreba i dalmatinskih otoka, Pollak je danas podjednako cijenjen zbog raskošnih cvjetnih instalacija i besprijekorno organiziranih vjenčanja.
Vjenčanja s dušom
Za Pollaka svako vjenčanje mora imati osobnost – biti odraz para, njihove energije i zajedničke priče. Njegov se pristup stoga temelji na jednostavnosti i povjerenju: upoznaje parove, osluškuje njihove želje i pretvara ih u skladan, promišljen događaj za pamćenje. „U svakom projektu tražim savršenu ravnotežu estetike i emocije. To je ono što čini razliku“, objašnjava.
Umjetnost u detalju
Upravo ta pažnja prema detaljima učinila je Pollaka idealnim protagonistom u kampanji za Xiaomi 15T seriju. Zahvaljujući Leica objektivima i prvom 5× periskopskom telefoto zoomu u T seriji, Xiaomi 15T Pro bilježi i najsuptilnije nijanse. Fotografkinja Matea Leš snimila je sve fotografije iz kampanje koristeći Xiaomi 15T Pro, zabilježivši trenutke koncentracije, preciznosti i stvaranja.
Snaga detalja
Svojim profinjenim dizajnom, snažnom baterijom i profesionalnim fotografskim mogućnostima, Xiaomi 15T Pro simbolizira spoj stila i funkcionalnosti. Do kraja listopada, uz kupnju bilo kojeg uređaja iz Xiaomi 15T serije, na poklon dolazi robotski usisavač Xiaomi S40C.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.