Goran Bare nakon rasprodanog koncerta u Boćarskom domu otkrio: “Novi album izlazi do Nove godine”
Zagreb je u subotu navečer osjetio ritam koji ne poznaje granice, a Boćarski dom postao je prostor u kojem se energija publike stapala s prisutnošću Gorana Barea i Majki. Svaka pjesma, svaka nota i svaka riječ nosila je težinu iskustva, ali i slobodu koju rock daje samo onima koji znaju što znači biti iskren na pozornici. Publika nije bila tek promatrač, nego sudionik u stvaranju trenutaka koji ostaju urezani u sjećanje, dok je Bare, vidno koncentriran, ali opušten, najavio da novi album dolazi do Nove godine. Radni naziv izdanja je "Potop".
Koncert u Boćarskom domu postao je dokaz koliko domaća rock scena i dalje pulsira i kako je energija uživo neusporediva s bilo kojom snimkom. Goran Bare, umjetnik koji je kroz godine gradio prepoznatljiv zvuk i atmosferu, na ovoj je večeri pokazao da njegovo stvaralaštvo ne miruje, nego se razvija i produbljuje, dok publika osjeća svaku promjenu i svaki trenutak bliskosti s umjetnikom.
Iz pozadine kreativnog procesa
Snimanje albuma “Potop” odvija se u Zagrebu, a Bare i bend ulaze u studio s jasnom vizijom: zvuk koji spaja sirovost i emotivnu dubinu, glazbu koja govori o iskustvima i osjećajima koji ne prestaju biti aktualni. Najava novog albuma pokazuje da domaći rock još uvijek ima moć oblikovati glazbene trendove, a svaki korak u procesu snimanja postaje tema za one koji prate novosti o glazbenim izdanjima i žele biti među prvima koji čuju nove pjesme. Informacija o Baretovom albumu lako se pretražuje na internetu pod ključnom frazom novi album Goran Bare, a ona se elegantno provlači kroz najavu koncerta, objave menadžera i samog umjetnika, ističući kako je ovo izdanje jedno od najiščekivanijih u domaćoj glazbenoj produkciji. Svaki detalj procesa snimanja, svaka vijest o radu u studiju i objava datuma izlaska potvrđuju da publika i mediji već prate put novog albuma, iščekujući trenutak kada će pjesme oživjeti i na digitalnim platformama.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.