Miris koji mijenja atmosferu: Brunch, tenis i digitalna elegancija
Sunčano jutro u zagrebačkom HTK teniskom klubu ispunio je miris koji obećava novo iskustvo sofisticirane ženstvenosti, a istovremeno spaja pokret, energiju i stil. Gosti su osjetili kako miris, koji u sebi skriva svježinu kruške i mandarine, prelazi granice običnog parfema i postaje dio jutarnje ritualne elegancije, istodobno podsjećajući na lakoću pokreta koju donosi svaki korak na terenu. Upravo u tom trenutku, između teniskog treninga i bruncha, jasno se moglo osjetiti kako novi miris oblikuje percepciju, a digitalne i stvarne interakcije prepliću se u trenutku u kojem parfem postaje svojevrsni jezik prepoznavanja stila i prisutnosti.
Sportski duh i profinjenost spajali su se u detaljima: minimalistički zeleni tonovi prostora, pažljivo odabrani elementi Lacoste estetike i ležernost jutra koja je podsjećala na francusku lakoću, a sve je nadopunila kompozicija u kojoj jasmin i ruža pričaju priču o ženstvenosti koja ne odustaje od dinamike svakodnevice. Brunch je postao mjesto gdje su se stil i energija susreli, gdje su influencerice svojim prisustvom i odabirom outfita učinile da miris dobije vidljivu dimenziju i gdje je sam prostor, s prepoznatljivim krokodilom, postao scenografija sofisticiranog performansa u kojem se osjećaj elegancije miješao s pokretom, a parfem je postao neizostavan element tog dijaloga.
Miris kao izraz pokreta i urbane ženstvenosti
Original Pour Femme, u izvedbi parfumerki Adriane Medine i Louise Turner, pokazao je kako voćno-cvjetni mirisi s jantarnim notama mogu postati nešto više od samo senzornog doživljaja; oni postaju most između profinjenosti i dinamike, između jutra provedenog na terenu i osjećaja pripadanja nekoj sofisticiranoj, urbanoj kulturi. Svaki tren u kojem se osjeti vanilija i jantar kroz srce ruže i jasmina, pretvara miris u simbol modernog identiteta žene koja u pokretu pronalazi ravnotežu između samopouzdanja i lakoće življenja. Taj spoj, između stila i sportskog duha, čini da jutro, brunch i miris postaju jedan kontinuirani doživljaj, a digitalna i fizička percepcija elegancije stapaju se u trenutku u kojem parfem postaje element koji oblikuje našu svakodnevnu estetiku i način na koji percipiramo prisutnost i eleganciju oko sebe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.