Kada se Slavonija i more dodirnu u refrenu: Priča o duetu koji je spojio Miju Dimšić i Tomislava Bralića
Na prvu se činilo kao slučajnost, a zapravo je sve bilo pitanje trenutka. Pjesma Nemoj noći brzo proći, festivalska himna jednog vremena, danas je ponovno pronašla svoj glas – ovaj put u dodiru dvaju svjetova, slavonskog i dalmatinskog, u interpretaciji Mije Dimšić i Tomislava Bralića s klapom Intrade. U toj suradnji ne susreću se samo dva glazbena izraza, nego i dvije emocije, dvije ravnice – jedna morska, druga zlatna.
Mia je pjesmu prvi put izvela akustično na Drugom programu Hrvatskog radija, ne sluteći da će je upravo taj trenutak odvesti prema novom početku jedne stare melodije. Kada ju je Tomislav čuo u vožnji, sve se spojilo u nekoliko sekundi. Prepoznao je u njezinu glasu nešto što podsjeća na davne stihove, na one pjesme koje se ne uče, nego nasljeđuju. Tako je nastao novi život pjesme koja je već pripadala prošlosti.
Nemoj noći brzo proći – pjesma koja povezuje sjećanja
U vremenu u kojem se glazba često mjeri brojevima, Nemoj noći brzo proći ponovno je podsjetila koliko vrijedi osjećaj. U novom ruhu, koje istovremeno zadržava toplinu tamburice i smirenost mora, ova pjesma postaje više od dueta. Ona je zajedničko sjećanje, sklad koji ne poznaje razlike, nego ih briše.
Mia Dimšić oduvijek je u svojoj glazbi nosila dah ravnice, tihu melankoliju djetinjstva i jednostavnost emocije. U spoju s Bralićevim glasom i klapskim harmonijama, ta se mekoća pretvorila u most. U riječima koje govore o vremenu, o ljudima koji odlaze i o trenucima koje želimo zadržati. U tom kontekstu Nemoj noći brzo proći postaje više od pjesme – postaje razgovor između dviju kultura koje dijele istu tišinu nakon posljednjeg stiha.
Spot je snimljen između Osijeka i Zadra, na mjestima koja su dovoljno udaljena da bi se razumjela, ali dovoljno bliska da se prepoznaju. Kroz kadar se izmjenjuju ravnica i obala, dvije slike koje zajedno tvore ono što je hrvatska glazba oduvijek bila – prostor emocije koji ne poznaje granice.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.