Najslađi intervju na internetu: Jakov Jozinović otkrio sve o ljubavi, obitelji i planovima koji bi mu mogli promijeniti život
U vremenu kada je glazba sve češće proizvod algoritma, Jakov Jozinović donosi ono što se više ne može programirati – toplinu, spontanost i istinu. Najtraženiji mladi pjevač regije gostovao je u emisiji Velika pitanja malih ljudi na bravo! KIDS radiju, gdje ga je vodila najmlađa radijska zvijezda Maša, a njihov razgovor ubrzo je postao viralni hit. U svega nekoliko minuta, snimka je prikupila više od milijun pregleda na TikToku, a publiku je osvojio upravo onaj trenutak u kojem su se jednostavnost, humor i iskrenost spojili u nešto što podsjeća na ono najljudskije — razgovor bez filtera.
S dječačkim osmijehom i glasom koji već poznaje pozornice, Jakov je govorio o sebi onako kako rijetko tko danas govori – bez kalkulacije i bez potrebe da zvuči veće nego što jest. Priznao je da je emotivan i tvrdoglav lik, onaj koji sve doživljava srcem, ali i onaj koji zna nasmijati društvo, čak i kada njemu samome nije do smijeha. U njegovom se tonu osjećala zahvalnost, osobito kada je govorio o podršci obitelji, majke i bake koje su ga, kako kaže, naučile svemu što jest. Baka ga hvali, mama ga usmjerava, a između njih dvije nastaje on — glazbenik koji razumije koliko je ljubav tiha, a potpora glasna.
Kad iskrenost postane viralna
U trenucima kada društvene mreže često nagrađuju površnost, Jakov Jozinović pokazao je da publika i dalje prepoznaje autentičnost. Na Mašino pitanje ima li djevojku, odgovorio je jednostavnim “nemam”, a ona mu je, bez imalo zadrške, predložila da mu “sredi neku”. Taj kratki, iskreni trenutak postao je razlog zbog kojeg se tisuće ljudi smijalo i dijelilo snimku. Bila je to slika generacije koja još vjeruje da se simpatije mogu roditi u jednoj rečenici i da iskrenost ima svoju publiku.
No, iza šarma i humora stoji ozbiljan rad. Jakov je otkrio da s kolegom Matijom Cvekom radi na svojoj prvoj autorskoj pjesmi, koja bi, kako kaže, trebala izaći krajem listopada ili početkom studenoga. O procesu stvaranja govori s poštovanjem i dozom strahopoštovanja, svjestan da svaka emocija može postati stih ako se dovoljno osjeti. Opisao je kako Cveku jednostavno ispriča priču o tome kako se osjeća, a pjesma tada nastane gotovo sama od sebe — kao produžetak razgovora između dvojice ljudi koji razumiju emociju.
Kada ga je Maša pitala gdje se vidi za deset godina, nije se smijao, nije okolišao. Rekao je da se vidi na istom mjestu, samo s nekoliko albuma više i s arenama punim ljudi koji pjevaju njegove pjesme. U tom odgovoru nije bilo umišljenosti, nego vjere — one tihe, uporne, koja ne traži potvrdu nego smisao.
U svijetu u kojem mnogi žele biti glasni, Jakov Jozinović je pokazao da se istinski šarm nalazi u tišini između riječi, u smiješku koji ne traži pažnju i u rečenici koja dolazi iz srca. Njegov intervju možda je počeo kao dječja igra, ali se pretvorio u priču o mladom čovjeku koji zna tko je, kamo ide i zašto mu je važno da ostane isti — emotivan, tvrdoglav i svoj.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.