‘I riječi bole’: Kampanja koja je rasplakala internet i pokazala koliko je cyberbullying stvaran – i kad se smijemo
U digitalnom svijetu u kojem su lajkovi valuta, a komentari oružje, jedna hrvatska radijska postaja uspjela je pokrenuti raspravu koja dira ravno u srž. Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja, bravo! radio lansirao je kampanju “I riječi bole”, snažnu i emotivnu poruku o posljedicama cyberbullyinga i govora mržnje – fenomena koji se, nažalost, sve češće normalizira.
Inspirirani vlastitim iskustvima, voditelji jutarnjeg showa – Ivana Mišerić, Filip Han i Bruno Bucić – odlučili su progovoriti o stvarima o kojima mnogi šute. Od prvih tjedana rada ekipa se suočila s bujicom brutalnih komentara, koji nisu štedjeli ni njihov izgled, ni glas, ni osobnost. Umjesto da uzvrate istom mjerom, odlučili su – progovoriti. Smireno, iskreno i s ranjivošću koja razoružava.
“Ružne riječi nisu ništa manje teške zato što ih čitamo na ekranu”, rekao je Bruno Bucić, reagirajući na komentar u kojem je spomenut autizam. “Ne boli mene, ali boli mnoge ljude i roditelje djece koja imaju autizam. Razmisli malo o tome.” Filip Han prihvatio je hejt s dozom humora i dostojanstva, naglašavajući da ga slični komentari više ne pogađaju, dok je Ivana Mišerić podsjetila koliko je važno misliti prije nego što se piše: “Ako bole nas odrasle, mogu samo zamisliti koliko bole djecu.”
Kampanji su se pridružile i Nina Slišković Goleš, Tatjana Jurić, Domagoj Nižić, Cvita Tudorović i Marta Gabrić, koji su pokazali da empatija nije slabost, nego hrabrost. Njihovi video odgovori, objavljeni na TikToku, brzo su se proširili društvenim mrežama, izazvavši tisuće reakcija podrške i suza. I to je bio trenutak kada je postalo jasno – riječ može biti i lijek, ako ju koristiš na pravi način.
Kampanja “I riječi bole” ne zaustavlja se samo na medijskom prostoru. Bravo! radio tijekom cijelog dana otvara teme o mentalnom zdravlju, empatičnoj komunikaciji i odgovornosti na internetu, podsjećajući slušatelje da je virtualni prostor stvaran, s pravim ljudima i stvarnim osjećajima.
“Prije nego što napišeš komentar, zapitaj se bi li to rekao nekome u lice,” poručuju voditelji. “Jer nije samo riječ – to je poruka, to je težina, to je odgovornost.”
Hrvatski zavod za javno zdravstvo pridružio se poruci naglašavajući kako je mentalno zdravlje temelj svakog blagostanja, a stigmatizacija i osuda dodatno otežavaju ljudima da potraže pomoć. Kampanja “I riječi bole” time postaje više od medijske poruke – postaje poziv na promjenu.
U vremenu kad je lakše napisati nego pogledati, lakše komentirati nego razumjeti, bravo! radio nas podsjeća na ono najvažnije – riječi ostavljaju trag. I dok se internet ponekad čini kao prostor bez granica, granica ipak postoji. Počinje ondje gdje prestaje poštovanje.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.