Filmska revolucija u Zagrebu – TRON: ARES premijerno prikazan u futurističkom ScreenX formatu!
U najnovijem poglavlju Disneyjeve kultne franšize, TRON: ARES, oskarovac Jared Leto utjelovljuje digitalni program koji prvi put prelazi u stvarni svijet
Sinoć je CineStar Branimir Mingle Mall u Zagrebu postao središte filmskog spektakla – uzvanici, novinari i ljubitelji sedme umjetnosti među prvima su doživjeli ekskluzivnu premijeru Disneyjevog blockbustera TRON: ARES, prikazanog u najnaprednijem kino formatu današnjice – ScreenX.
Riječ je o prvoj zagrebačkoj dvorani s tehnologijom koja širi sliku izvan granica klasičnog platna, obuhvaćajući čak 270 stupnjeva prikaza, čime gledatelji doslovno ulaze u filmski svijet. Premijeru nije propustio ni niz poznatih lica iz svijeta filma, televizije i glazbe – među njima Igor Jadan, Luka Lajić, Ermin Preljević i mnogi drugi – koji su oduševljeno komentirali inovativno kino iskustvo i vizualni spektakl novog TRON nastavka.
U najnovijem poglavlju Disneyjeve kultne franšize, TRON: ARES, oskarovac Jared Leto utjelovljuje digitalni program koji prvi put prelazi u stvarni svijet – u susretu koji zauvijek mijenja granicu između čovjeka i umjetne inteligencije. Film spaja futuristički dizajn, adrenalinsku akciju i filozofska pitanja o odnosu tehnologije i čovječnosti, a prate ga i snažni elektronski ritmovi legendarnih Nine Inch Nailsa.
ScreenX format ovom filmu daje potpuno novu dimenziju – vizualno iskustvo koje publiku doslovno okružuje slikom i zvukom, stvarajući osjećaj da ste dio svake akcijske scene. Zagreb se tako pridružio odabranim svjetskim gradovima s najmodernijim kino formatom.
Film TRON: ARES u distribuciji Blitz filma u kinima stiže već od danas, a ljubitelji filma moći će ga pogledati u svim premium formatima – IMAX®, ScreenX, 4DX i RealD 3D. Ulaznice su već dostupne blagajnama kina ili online.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.