Manje šminke, više samopouzdanja: Otkrivamo trend koji mijenja rutinu ljepote
Postoje proizvodi koji se pojave – i promijene način na koji doživljavamo ljepotu. Jedan od njih zasigurno je Erborian CC Crème – kultna krema koja već više od desetljeća spaja najbolje iz dva svijeta: korejsku stručnost u njezi kože i francusku eleganciju u formulaciji. Rezultat? Savršeno prirodan ten, lagan osjećaj na koži i onaj efekt zbog kojeg mnogi kažu: „Tvoja koža, ali bolja!”
Erborian, brend koji je pionir u kategoriji hibridnih proizvoda, odavno je redefinirao rutinu ljepote. Njihova CC Crème ne prekriva – ona otkriva. Umjesto da skriva nesavršenosti, ona ujednačava ton kože, zaglađuje teksturu i daje suptilan glow koji izgleda kao da je prirodan. Lagana, gotovo neprimjetna na licu, ali s moćnim učinkom – zato se svakih 12 sekundi negdje u svijetu proda nova tubica ove kultne kreme.
Nova generacija Erborian CC Crème donosi još napredniju formulu. Uz 2 % azijske centelle i hijaluronsku kiselinu, pruža trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju, umiruje kožu te je štiti od sunca uz SPF 30. Dostupna je u čak četiri nijanse – Porcelain, Clair, Doré i Caramel – i dolazi u reciklabilnim tubama, potvrđujući da ljepota može biti odgovorna i održiva.
Kako bi obilježio uspjeh svog najpoznatijeg proizvoda, Erborian Hrvatska okupio je influencere i zaljubljenike u skincare na eventu koji je bio pravi hommage prirodnoj ljepoti i samopouzdanju. U atmosferi koja je spajala sofisticiranost i razigranost, gosti su uživali uz glam cam kutke, K-pop ritmove i korejske zalogaje koje su potpisali Mihaela Vargašević i Vedran Bošković iz Studija Kotluša.
Najveća zvijezda večeri bila je, naravno, CC Crème. Influencerice poput Lune Valas, Antonije Roskam, Sandre Petrač i Patricije Vodopije dijelile su svoje dojmove – i sve su se složile u jednom: ova krema mijenja igru. Lagana, hidratantna i prilagodljiva, stapa se s tenom bez osjećaja težine. Rezultat? Svjež izgled, prirodan sjaj i samopouzdanje koje ne traži filter.
Poruka večeri bila je jednostavna, ali snažna: voljeti svoju kožu znači voljeti sebe – bez pretvaranja, bez maski. Upravo to je filozofija Erboriana i njegova CC kreme – spoj njege, ljepote i samopoštovanja. Za sve koji žele isprobati čudo koje je osvojilo svijet, Erborian proizvodi dostupni su putem webshopa erborian.hr te u Müller i L’Occitane trgovinama diljem Hrvatske.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.