Ova dirljiva priča iz Zagreba mijenja živote žena: Cloud&Co i Papilla lančići vraćaju ženstvenost nakon borbe s rakom dojke
Listopad je mjesec ružičaste vrpce, mjesec u kojem se svijet zaogrće simbolima podrške, hrabrosti i borbe protiv raka dojke. No, ovog listopada, poznati domaći brend nakita Cloud&Co donosi priču koja nadilazi simbole – priču o stvarnim ženama, njihovim tijelima, njihovoj snazi i nježnosti. U suradnji s udrugom Marra Altrui i njezinim projektom Ona – The Art of You, Cloud&Co izlog u Preradovićevoj 9 postao je mjesto gdje se umjetnost, empatija i iscjeljenje susreću u najosobnijem mogućem obliku.
Riječ je o projektu koji ženama nakon mastektomije, kojima je bolest oduzela bradavice, vraća ono što mnoge od njih opisuju kao osjećaj cjelovitosti i samopouzdanja – kroz ručno izrađene silikonske areole i bradavice. Svaki primjerak izrađen je s ljubavlju, razumijevanjem i nevjerojatnom pažnjom prema detalju, a iza te delikatne umjetnosti stoji Marija Butković, osnivačica udruge Marra Altrui. Njezin je rad istodobno terapijski, umjetnički i human, jer svaka izrađena bradavica simbolizira povratak osjećaju sebe.
Cloud&Co, brend poznat po svojim prepoznatljivim oblacima i lancima koji krase tisuće žena diljem Hrvatske, odlučio je ovoj priči dati glas i prostor koji zaslužuje. Tijekom cijelog listopada, izlog dućana pretvoren je u simbol podrške i ženske snage. Cvjetne instalacije LANE iz Tulipa, korzeti dizajnerice Mihaele Štimac Rojtinić i silikonske bradavice koje lebde iznad stakla stvaraju prizor koji istodobno osvaja i potiče na razmišljanje.
Posebno mjesto u ovoj priči zauzimaju Papilla lančići, nježni i snažni istodobno, koji nose poruku o ljubavi, ranjivosti i ponovnom otkrivanju sebe. Dostupni su u varijantama visible i invisible, a njihov cijeli prihod odlazi upravo udruzi Marra Altrui za izradu novih silikonskih bradavica i osnivanje jedinstvenog registra bradavica – baze u kojoj će žene moći donirati otisak svoje bradavice kako bi pomogle onima kojima ih je bolest oduzela. To je čin solidarnosti koji nadilazi fizički čin darivanja – to je čin duboke ženske podrške, suosjećanja i povezanosti.
Autorica brenda, Katarina Radnić Zmazek, objašnjava kako je cilj kampanje podizanje svijesti i širenje informacije da ova mogućnost postoji i u Hrvatskoj. U svijetu u kojem se često govori o ženskom tijelu kroz estetske ideale, ova inicijativa vraća fokus na suštinu – na iscjeljenje, prihvaćanje i ljubav prema sebi.
Papilla lančići dostupni su tijekom listopada u Cloud&Co dućanu u Preradovićevoj ulici, ali i online, a svaki kupljeni komad simbol je podrške i zahvalnosti. U trenutku kada ga nosite, nosite i priču – o ženi koja je ponovno pronašla svoj odraz u ogledalu, o zajednici koja vjeruje u snagu nježnosti i o ljepoti koja nastaje iz borbe.
Cloud&Co nas podsjeća da ljepota nije savršenstvo nego autentičnost, da hrabrost nije odsustvo straha nego sposobnost da ga pogledamo u oči, i da ženstvenost nije definirana tijelom nego dušom koja ga nosi. Svaki Papilla lančić postaje simbol toga – maleni, svjetlucavi podsjetnik da istinska snaga dolazi iz ljubavi prema sebi.
Listopad nas poziva da ne zaboravimo najvažnije – pregledati se, razgovarati o zdravlju, podržati, pomoći. Jer možda upravo jedan lančić, jedan osmijeh, jedna priča – mogu promijeniti nečiji svijet.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.