Zavirili smo u InDizajn 2025: Otkrivamo zašto je ovaj sajam interijera postao epicentar dizajnerskih trendova i mjesto na kojem se rađaju ideje koje mijenjaju naše domove
Arena Zagreb proteklog je vikenda ponovno postala epicentar kreativnosti i estetike – završilo je osmo izdanje sajma InDizajn i još jednom dokazalo zašto je riječ o najposjećenijem događaju posvećenom interijerima u regiji. Više od 15.000 posjetitelja i gotovo stotinu izlagača okupilo se na jednom mjestu, gdje su najnoviji trendovi, svjetski poznati arhitekti i domaći kreativci ispisali inspirativnu priču o tome kako prostor u kojem živimo može oblikovati našu svakodnevicu.
InDizajn je i ove godine ponudio više od samog sajma – posjetitelji su dobili priliku uživo slušati predavanja svjetski priznatih arhitekata poput Jürgena Mayera, Petera Pichlera i Verene Messner te domaćih zvijezda dizajna poput Ive Pauzar, Luke Cindrića i Alekse Babića. U tri dana programa pričalo se o održivosti, inovacijama, 3D printanim kućama, povezanosti suvremenog dizajna i lokalne baštine te o ulozi arhitekture u stvaranju boljih zajednica.
No, ono što InDizajn čini posebnim jest njegova toplina – osjećaj zajednice koji se rađa kada se na istom mjestu susretnu ljudi koji vole interijere, dizajn i estetiku življenja. Upravo je to istaknula i Mirjana Mikulec, pokretačica sajma: “Naša misija ostaje ista – približiti dizajn interijera svima, potaknuti dijalog između struke i publike te pokazati koliko prostor u kojem živimo utječe na kvalitetu života.”
Ove godine program je bio bogatiji nego ikad: paneli o novom valu dizajna otkrili su kako mladi arhitekti mijenjaju scenu; Nikolina Pišek pokazala je kako izgleda njezina kuća s venecijanskim terazzom i unikatnim lusterom, dok su Andrea Trgovčević i Meri Goldašić podijelile svoje izazove uređenja doma s manjim budžetom i japandi inspiracijom. Poseban dojam ostavila je humanitarna izložba PlakArt, gdje su posjetitelji mogli kupiti radove domaćih umjetnika i dizajnera, a sav prihod išao je udruzi Mali zmaj.
InDizajn i nakon osmog izdanja nastavlja živjeti – nova sezona emisije Mirjane Mikulec na RTL-u je već u eteru, škola dizajna interijera započinje s novim semestrom, a pripreme za deveto izdanje sajma već su u tijeku. Ako ste propustili ovogodišnje izdanje, ovo je idealan trenutak da zabilježite datum za iduću godinu – jer InDizajn nije samo sajam, nego iskustvo koje inspirira i mijenja način na koji promišljamo svoj životni prostor.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.