Sarajevo kakvo još niste vidjeli: ‘Kotlina’ – serija koja otvara najmračnije tajne Balkana
Mračna, napeta i beskompromisna – tako bi se u tri riječi mogla opisati nova kriminalistička serija „Kotlina“ koja od utorka, 14. listopada u 21:15 sati stiže na Prvi program Hrvatske televizije. Riječ je o bosanskohercegovačkoj drami koja nas vodi iza kulisa suvremenog Sarajeva, u svijet u kojem svaka odluka ima svoju cijenu, a svaka istina svoje lice i naličje.
„Kotlina“ nije samo još jedna kriminalistička serija – ona je priča o gradu, ljudima i napetostima koje tinjaju ispod površine svakodnevnice. Kroz pet epizoda gledatelje uvodi u istragu koja počinje u botaničkom vrtu Zemaljskog muzeja BiH, gdje je pronađeno tijelo nepoznatog muškarca. Naizgled rutinski slučaj pretvara se u lavirint društvenih tenzija, osobnih dilema i skrivenih istina.
Na čelu istrage je viši inspektor Edib Pašić (Feđa Štukan), dok mu rame uz rame stoji partner Mido Zec (Boris Ler). Njihov profesionalni svijet uskoro se sudara s novinarkom Ajlom Pašić (Ida Keškić), koja slučajno postaje svjedok početka istrage. Paralelno s tim, Sarajevo se suočava s povratkom Senčija – karizmatičnog povratnika iz zatvora koji shvaća da grad u koji se vraća više nije isti.
Uz vrhunske glumačke izvedbe Feđe Štukana, Borisa Lera, Ide Keškić i drugih, te scenarij Amre Bakšić Čamo, Nikole Kuprešanina, Adnana Lugonića i Danisa Tanovića, „Kotlina“ donosi atmosferu koja vas uvlači od prve minute. Režiju potpisuju Danis Tanović i Aida Begić, a seriju za HRT odabrala je Vesna Karuza Podgorelec.
„Kotlina“ je serija koja ne prikazuje samo istragu zločina – ona ogoljuje grad, njegove stanovnike i njihove osobne borbe. To je ogledalo stvarnosti koja je ponekad teža i od fikcije, a upravo u toj sirovosti leži njezina snaga. Ako ste mislili da ste vidjeli sve od balkanskih kriminalističkih serija, „Kotlina“ će vas razuvjeriti.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.