Senidah ulazi u neviđenu suradnju – Regija bruji o beauty potezu godine!
U trenutku kad društvene mreže diktiraju stroge standarde ljepote, a brz tempo života ostavlja malo prostora za istinsku njegu, stiže partnerstvo koje će zaljuljati beauty svijet. NIVEA, pionir inovacija u njezi kože, i Senidah – najautentičniji glas regionalne glazbene scene – udružile su snage u priči koja spaja snagu, samopouzdanje i znanost u jednu moćnu formulu.
„Često isprobavam različite proizvode za njegu kože, pa brzo prepoznam kada je nešto stvarno dobro“, iskrena je Senidah. „Njega kože mi puno znači, posebno u ovom brzom životu, kada sam često na putu i između brojnih obveza. Zato uvijek pokušavam odvojiti malo vremena za sebe – za opuštanje i brigu o svojoj koži. Oduševljena sam što sam glavna ambasadorica globalnog brenda koji stalno inovira. Najnoviji proizvod, serum Cellular Epigenetics, temelji se na naprednoj znanosti. Kao netko tko voli otkrivati učinkovite i suvremene proizvode, zadovoljstvo mi je biti dio priče koja donosi nešto novo i relevantno u svijet njege kože. I found a way to turn back time ;)“ – dodaje ona.
Ovo partnerstvo nije samo marketinški potez, nego manifest – poziv svim ženama da redefiniraju što ljepota danas znači, iznutra i izvana. NIVEA Cellular Epigenetics serum koristi snagu epigenetike – znanosti koja proučava kako naš stil života i okoliš utječu na aktivnost stanica – i donosi dosad nezabilježene rezultate:
88 % primjećuje blistaviji ten već nakon prve primjene,
93 % potvrđuje puniji izgled kože unutar 7 dana,
100 % žena primjećuje mlađi izgled kože u 4 tjedna,
Bore su smanjene za 20 %,
Koža je otpornija i jača u borbi protiv vanjskih čimbenika starenja.
U eri kada svi žele vratiti vrijeme unatrag, NIVEA i Senidah šalju jednostavnu, ali moćnu poruku: budite svoji, njegujte sebe i svoju kožu. Putovanje kroz vrijeme možda je nemoguće – ali uz NIVEA Cellular Epigenetics serum, vaša koža sada to može.
Za sve koji žele osjetiti novu dimenziju njege, ovo je više od proizvoda: to je poziv na osobnu transformaciju. Jer prava ljepota dolazi iznutra – a sada je imate priliku vidjeti i izvana.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.